حسین بیگی گفت: ارتقاء سطح ایمنی و بهداشت جامعه کارگری اولویت واحد‌های تولیدی و صنعتی باشد و با هرگونه بی مبالاتی برخورد می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، علیرضا حسین بیگی رئیس دادگستری شهرستان میبد گفت: به منظور تامین سطح ایمنی کارگران در کارخانجات و واحد‌های تولیدی میبد، پیگیری‌های لازم و مستمر برای رفع نواقص احتمالی از سوی متولیان صورت می‌گیرد.

او افزود: موضوع رعایت ایمنی و بهداشت اصلی‌ترین و جدی‌ترین مسئله‌ای است که در واحد‌های تولیدی و صنعتی باید مورد اهتمام قرار گیرد، زیرا با رعایت نکردن  این مسائل، ممکن است وقوعِ حوادثِ جبران ناپذیری را در پی داشته باشد.

حسین بیگی شهرستان میبد را یکی از قطب‌های تولید کاشی و سرامیک در کشور دانست و تصریح کرد: کیفیت کار، یک امر بسیار مهم در این صنعت است و نباید اجازه داد تولید کننده‌ای با عرضه محصولی با کیفیت پایین به اعتبار این صنعت در شهرستان میبد لطمه وارد کند.

رئیس دادگستری شهرستان میبد امنیت و بهداشت محیط برای جامعه کارگری را مهم و ضروری برشمرد و گفت: قوانین حاضر بازدارنگی کافی در این زمینه ایجاد نمی‌کند که امید است با بازنگری در قوانین، ارتقاء امنیت، سلامت و بهداشت جامعه کارگری رقم بخورد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار