مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: درآمد حاصل از واگذاری حق بهره برداری زمین صرف ایجاد زیرساخت‌ها در شهرک‌های صنعتی استان می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، محمد اهلی، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل در جلسه کمیته وصول مطالبات شرکت شهرک‌های صنعتی استان با تاکید بر اصل حمایت از صنعتگران و واحد‌های تولیدی گفت: به منظور حمایت از فعالان اقتصادی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی، تمهیداتی همچون تقسط بدهی‌ها و شرایط آسان پرداخت، اعمال شده تا صنعتگران علاوه بر رفع سایر مشکلات، بدهی‌های خود را به صورت اقساطی پرداخت کنند.

او تصریح کرد: شرکت شهرک‌های صنعتی به منظور حمایت از سرمایه گذاران، مبادرت به واگذاری زمین به صورت نقد و اقساط می‌کند که در صورت عدم پرداخت اقساط در موعد و سررسید مقرر، این شرکت در تامین زیرساخت‌ها و ارائه خدمات مطلوب به واحد‌های تولیدی دچار مشکل خواهد کرد. مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل با بیان اینکه، درآمد حاصل از واگذاری حق بهره برداری زمین صرف ایجاد زیرساخت‌ها در شهرک‌های صنعتی می‌شود، افزود: آنچه که توسط سرمایه گذاران پرداخت می‌شود تنها مربوط به هزینه بخشی از ایجاد زیرساخت‌ها در شهرک‌های صنعتی است و این شرکت از بابت واگذاری‌ها هیچ سودی کسب نمی‌کند.

اهلی ادامه داد: عدم پرداخت اقساط اراضی واگذار شده توسط برخی از صاحبان قراردادها، اجحاف در حقوق سایر واحد‌های تولیدی خواهد شد و سبب کاهش خدمت رسانی در شهرک‌های صنعتی می‌شود.

او اظهار داشت: در این جلسه مقرر گردید هر یک از بدهکاران، در موعد تعیین شده نسبت به پرداخت بدهی خود به صورت نقد و یا اقساط اقدام کنند تا از اقدامات حقوقی احتمالی جلوگیری شود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.