مسئول سازمان بسیج حقوقدانان استان قزوین گفت: برای نخستین بار به میزبانی شهر قزوین در روز پنجشنبه ۲۵ آذرماه اجلاسیه گرامیداشت یاد و خاطره ۱۸۱ شهید حقوقدان برگزار خواهد شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، کریم قلی پور مسئول سازمان بسیج حقوقدانان استان قزوین گفت:اجلاسیه گرامیداشت یاد و خاطره ۱۸۱ شهید حقوقدان روز پنجشنبه ۲۵ آذر و با هدف گرامیداشت یاد شهدای حقوقدان استان‌های تهران، قم، البرز، سمنان، قزوین برگزار خواهد شد.

قلی پور هدف از برگزاری این اجلاسیه را گرامیداشت نام و یاد شهدا دانست و یادآور شد: لابه‌لای جنب و جوش و فعالیت‌های فرهنگی مختلف یادمان باشد شهدا از نفس افتادند تا ما از نفس نیافتیم، قامت راست کردند تا ما قامت خم نکنیم، به خاک افتادند تا ما به خاک نیافتیم و آن‌ها رفتند تابمانند و ماندند و ماندگار شدند.

او در ادامه گفت: ما موظفیم پاسدار و ادامه دهنده سیره و خون شهدایی باشیم که برای حفظ امنیت، اقتدار و آرامش ملت ایران از گران‌بهاترین و والاترین سرمایه خویش گذشتند. آسایش، پیشرفت و سربلندی امروز ما حاصل حضور غیورمردانه آن‌ها در هشت سال دفاع مقدس در دفاع از حرم و حریم اهل بیت است که اگر به این حریم تعرضی شود، اسلام آسیب می‌بیند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.