نیروی انتظامی از دستگیری سارقی خبر داد که اقدام به خرد کردن قطعات خودرو‌های مسروقه و فروش در سایت دیوار می‌کرده است.

سرهنگ کارآگاه سید قاسم موسوی فر فرمانده پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: در حاشیه اجرای طرح کاشف ۶ پرونده‌ای بررسی شد که در آن افرادی با پوشش مامور اداره برق به سطح محله‌های شرق تهران در نبرد و پیروزی آمده و در فرصت‌های مناسب اقدام به سرقت کابل‌های برق می‌کردند.

وی افزود: این باند ۶ نفره پس از بررسی پرونده توسط ماموران انتظامی دستگیر شدند.

سرهنگ کارآگاه موسوی فر تصریح کرد: در پرونده دیگری که مربوط به سرقت منازل بود، سارقی از طریق بالکن روی وارد خانه‌های شهروندان می‌شده و در فرصتی مناسب که ساکنان منازل در محل حضور نداشتند، اقدام به سرقت اموال مردم از جمله عتیقه جاتو طلا و جواهرات می‌کرده است.

وی افزود: در بررسی دوربین‌های مدار بسته هویت سارق شناسایی و در عملیاتی وی دستگیر شد.

فرمانده پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران با اشاره به بررسی پرونده سرقت خودرو در خیابان نبرد، گفت: سارقی پس از ۳ ماه که از زندان آزاد شده بود اقدام به سرقت خودرو‌های شهروندان کرده بود.

وی افزود: متهم خودرو‌های مسروقه را به گاراژی برده و در آن محل نگهداری می‌کرده است، پس از شناسایی متهم و دستگیری وی، در بازرسی از گاراژ مذکور ۶ دستگاه خودروی مسروقه متعلق به شهروندان کشف شد.

سرهنگ کارآگاه موسوی فر ادامه داد: متهم پس از سرقت خودروها، قطعات آن را خرد می‌کرد و با آگهی در سایت دیوار اقدام به فروش قطعات خودرو‌های مسروقه می‌کرده است.


بیشتر بخوانید

آبکش شدن چرخ‌های خودروی سرقتی توسط ماموران گشت پلیس تهران +تصاویر


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.