رئیس کل دادگستری خوزستان گفت: تزریق واکسن کرونا در جهت حفظ سلامت زندانیان و کاهش آمار مبتلایان بسیار تاثیر گذار است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت الاسلام و المسلمین مرادی، رئیس کل دادگستری خوزستان گفت: نجات و حفظ سلامت جان افراد چه فرد عادی و چه فرد زندانی یا مجرم برای پزشک و پرستار فرقی ندارد و این وظیفه بسیار مهم انسانی هر پزشک و پرستار است.

او افزود: تزریق واکسن کرونا در جهت حفظ سلامت زندانیان و کاهش آمار مبتلایان بسیار تاثیر گذار است و با توجه به شیوع بیماری کرونا و اهمیت حفظ سلامت زندانیان، تزریق واکسن این بیماری به تمامی زندانیان به سرعت و در اولویت زندان‌های استان قرار گرفت و به همین منظور حتی خانواده زندانیان قبل از ملاقات با زندانی خود توسط زندان واکسن شدند تا مشکلی برای سلامت زندانی به وجود نیاید.

حجت الاسلام اضافه کرد: در ایام شیوع بیماری منحوس کرونا، انصافاً کادر درمانی زندان‌های استان همواره در خط مقدم دفاع از سلامت و نجات انسان‌ها بخصوص جهت حفظ سلامت زندانیان، خدمات، زحمات و رشادت ها‌ی فراوانی داشتند.

رئیس کل دادگستری خوزستان گفت: با تدابیر صورت گرفته تعدادی کمی از زندانیان در استان به این بیماری مبتلا که با مراقبت‌های ویژه‌ای که انجام شد در مدت کوتاهی حال آنان زندانیان خوب شد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.