یک قاضی آمریکا درخواست ترامپ برای عدم همکاری با کنگره و تحویل ندادن اظهارنامه‌های مالیاتی او به این نهاد را رد کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رویترز، یک قاضی آمریکایی ضمن مخالفت با درخواست دونالد ترامپ، رئیس جمهور پیشین آمریکا برای عدم همکاری با مجلس نمایندگان و تحویل ندادن اظهارنامه‌های مالیاتی‌اش به این نهاد اعلام کرد: احترام به خواسته نهاد‌های قانونی بسیار مهم‌تر از ارزشی است که ترامپ به عنوان رئیس جمهور سابق برای خود در نظر دارد.

ترور مک فادن، قاضی منطقه‌ای آمریکا در حکمی در این باره گفت: تلاش‌های ترامپ برای عدم همکاری با کنگره برای تحویل ندادن اظهارنامه‌های مالیاتی کاملا اشتباه است.

دونالد ترامپ نخستین رئیس جمهور آمریکا در چهار دهه گذشته است که از انتشار اظهارنامه‌های مالیاتی خود سرباز زده است. او می‌گوید تمایلی ندارد تا فعالیت‌های اقتصادی خود و اعضای خانواده اش را علنی کند.

کمیته بررسی‌های مجلس نمایندگان آمریکا در سال ۲۰۱۹ از دونالد ترامپ خواست تا اظهارنامه‌های مالیاتی خود را تحویل دهد، ولی او تاکنون با این نهاد همکاری نکرده است.

دموکرات‌های مجلس نمایندگان آمریکا می‌گویند برای بررسی‌های دقیقتر تراکنش‌های مالی ترامپ به اظهارنامه‌های مالیاتی او نیاز دارند. پیش تر دادگاه نیویورک درباره تخلفات مالی شرکت های ترامپ و فرارهای مالیاتی او یک پرونده حقوقی تشکیل داده بود. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار