استاندار سیستان و بلوچستان بر کنترل دقیق ورود و خروج در مبادی مرزی استان تاکید کرد و گفت: شرط ورود اتباع خارجی به مرز‌های استان حتماً انجام واکسیناسیون و تست کرونا است.

به گزارش روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، حسین مدرس خیابانی استاندار سیستان و بلوچستان در نشست مدیریت و مقابله با کروناگفت: باید به استمرار اطلاع‌رسانی عمومی واکسیناسیون و تشویق مردم به رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی تاکید شود.

وی گفت: واکسیناسیون از راه‌های مهم پیشگیری است لذا باید تلاش‌ها برای اقناع افکار عمومی و اطلاع‌رسانی دقیق در خصوص این امر استمرار یابد و دستگاه‌های متولی تبیین و جلب اعتماد عمومی را برای تزریق واکسن و رعایت شیوه‌های بهداشتی ادامه دهند.

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: بررسی و مقایسه آمار‌های ابتلاء و مرگ و میر با مدت مشابه سال گذشته نشان از تأثیرات مثبت واکسیناسیون در افزایش ایمنی جمعی و کاهش زنجیره انتقال بیماری کرونا دارد بر این اساس لازم است اطلاع رسانی برای تزریق دز سوم واکسن به عموم مردم صورت پذیرد.

مدرس‌خیابانی گفت: واکسیناسیون به تنهایی کافی نیست و عادی انگاری می‌تواند تبعات خطرناکی را به دنبال داشته باشد بنابراین در کنار تزریق واکسن شیوه‌نامه بهداشتی هم باید با دقت رعایت شود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار