بسته مجازی ورزشکاران به تاریخ ۲۳ آذر؛

هیاهوی شادی استقلالی ها پس از برد مقابل سپاهان/ انتظارات علی کریمی از وزیر ورزش ورزشکار!

گزیده‌ای از پست‌های ورزشکاران در فضای مجازی را مشاهده می‌کنید.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، شبکه‌های اجتماعی در میان مردم جهان طرفداران و مخاطبان زیادی دارد و همین موضوع سبب شده تا افراد مشهور جامعه به ویژه سیاستمداران، ورزشکاران و هنرمندان از این بستر به عنوان ابزاری برای بیان برخی مسائل و موضوعات و یا دریچه‌ای برای صحبت با مردم جامعه و هوادارانشان استفاده کنند.


بیشتر بخوانید


کازمیرو بازیکن تیم رئال مادرید عکسی از خودش و پسرش را در فضای مجازی بارگذاری کرد.

کازمیرو

سیاوش یزدانی بازیکن تیم استقلال با انتشار پستی از هیجان پس از گلش به این تیم ابراز علاقه کند.

" عشق عشق "

سیاوش یزدانی

پپه بازیکن باشگاه پورتو عکسی از خودش را با هوادارانش به اشتراک گذاشت و ذیل آن نوشت:

" یک نفر را نگه دار "

پپه

عارف غلامی بازیکن تیم استقلال در پی پیروزی اخیر این تیم عکسی از خودش در زمین بازی را منتشر کرد و به هواداران این تیم تبریک گفت.

" تا وقتي نتوني بازي كني قَدَم زدن تو آزادي سخت ترين كار ِدنياست "

عارف غلامی

رضا حسنزاده پیشکسوت فوتبال ایران نیز عکسی از اعضای تیم استقلال را منتشر کرد و برد این تیم را تبریک گفت.

" با عرض سلام و تبریک خدمت شما هواداران عزیز استقلال
خوب هممون میدونستیم که بازی سختی مقابل سپاهان داریم ولی خداروشکر که با یک بازی منطقی و حساب شده و جسورانه تونستیم ۳ امتیاز ارزشمند و شیرین رو بگیریم و به صدر برسیم.
خسته نباشید به فرهاد و کادرش و همه بازیکنان تیم
"

رضا حسنزاده

علی کریمی پیشکسوت تیم پرسپولیس با انتشار پستی در فضای مجازی انتظارات خود از وزیر ورزش و جوانان را نوشت.

" همیشه انتظار داشتیم که وزیر ورزش و جوانان از جنس و بدنه ورزش باشد و مشکلات ورزشکاران را لمس کرده باشد. وقتی آقای سجادی به عنوان وزیر ورزش و جوانان انتخاب شدند امیدوار شدیم که اتفاقاتی که در دوران برخی وزاری قبلی رخ می‌داد، تکرار نشود و تصمیمات اصولی‌تر و ورزشی‌ در همه رشته‌ها گرفته شود.
در دوران گذشته شاید برخی از وزرا ورزشی نبودند و تصمیمات‌شان به دلیل ورزشی‌ نبودن‌شان توجیه داشت اما از آقای سجادی که قهرمان آسیا بوده توقعات و انتظارات بالا بوده و این انتظارات به‌حق است.
استقلال نسبت به فصل گذشته مشکلات مدیریتی ندارد که این اتفاق خوبی است و انتظار می‌رودبراى رفع هر گونه شك و شبهه اى، همین شرایط برای پرسپولیس نیز رقم بخورد و مشکل مدیریتی این باشگاه نیز حل شده و فردی انتخاب شود که بتواند با تصمیمات اصولی و فوتبالی باری از روی دوش پرسپولیس بردارد.
از وزیر ورزش انتظار می‌رود که هیئت مدیره‌ای انتخاب کند که هم پرسپولیسى دلسوزو هم اقتصادی باشند. متاسفانه در برخی موارد در گذشته هیئت مدیره‌ای انتخاب می‌شد که خیلی کمک نمی‌کرد و همین موضوع مشکلات بزرگى را برای تیم به وجود می‌آورد. حالا که یک فرد ورزشی به عنوان وزیر ورزش و جوانان انتخاب شده، این انتظار می‌رود که با انتخابی درست،پرسپولیس شرایط خوبی داشته باشد.
حق هواداران میلیونی پرسپولیس این نیست که هر روز با مشکلات عدیده‌ای مواجه باشند و به همین دلیل انتظار آنها برای سر و سامان گرفتن شرایط تیم‌شان به‌حق و بجا است. انتخاب هیئت مدیره مناسب و به دنبال آن یک مدیرعامل کاربلد می‌تواند، مشکلات پرسپولیس را به حداقل برساند
"

علی کریمی

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار