مدیر بنیاد مسکن شهرستان کبودراهنگ گفت:از ابتدای امسال تا کنون تعداد ۴۰۰ فقره پرونده سند مسکن روستایی تشکیل و جهت صدور سند تحویل اداره ثبت اسناد شهرستان شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،روح اله وجدی فاضل مدیر بنیاد مسکن شهرستان کبودراهنگ با اشاره به اینکه تسهیلات مقاوم سازی مسکن روستایی با مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان و سود ۵ درصد و بازپرداخت ۲۰ ساله، بیان کرد: در سال ۱۴۰۰ از ۱۶۵۴ سهمیه تخصیص یافته تعداد ۱۲۲۵ فقره به بانک‌های عامل شهرستان معرفی و تا کنون ۶۹۳ متقاضی موفق به انعقاد قرارداد شده اند.

او با اشاره به فعالیت عمران روستایی بنیاد مسکن این شهرستان، از ابتدای سال ۱۴۰۰ با اعتبارات سال ۹۹ و قسمتی از اعتبارات امسال، بیان کرد: اجرای پل و دیواره در روستای قهورد سفلی، مبارک آباد و عبدالمومن با اعتباری بالغ بر ۱۴۰۰ میلیون تومان انجام شده است.

این مسئول به اجرای جدولگذاری در روستا‌های کوریجان، جگنلو، خلعت آباد و گنده جین اشاره کرد و ادامه داد: این عملیات با اعتباری بالغ بر ۱۲۰۰ میلیون تومان به اتمام رسید.

وجدی فاضل همچنین اظهار داشت:اجرای آسفالت در روستا‌های حسین آباد باباخنجر، سراب، علیصدر و جزوان با اعتباری بالغ بر ۲۵۰۰ میلیون تومان واجرای زیرسازی در روستا‌های حسین آباد، خلعت آباد، وصله، عظیم دره، حسن تیمور، آقچه قیه، مبارک آباد و احمد آباد بالغ بر ۷ کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۷۰۰ میلیون تومان هم انجام شده است.

مدیر بنیاد مسکن کبودراهنگ با بیان اینکه شهرستان کبودرآهنگ با تعداد ۱۲۷ روستا که تمامی روستا‌ها دارای نقشه طرح هادی با افق طرح ۱۰ ساله است، ابراز داشت: امسال بالغ بر ۱۰ روستا بازنگری شده است.
انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.