پلیس با همه توان در خدمت مردم است

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت:پلیس خود را خدمتگزار مردم می‌داند و امنیت آن‌ها و جامعه را خط قرمز خود قرار داده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، سردار علی‌اکبر جاویدان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه اظهار داشت: به برکت حضور نیرو‌های مسلح مقتدر و تلاش‌های شبانه روزی پلیس، ناامنی نگران کننده‌ای در استان کرمانشاه نداریم.

او با بیان اینکه هدف اول پلیس پیشگیری از وقوع جرائم و افزایش سطح امنیت جامعه است، گفت: برای رسیدن به این مهم همکاران پرتلاش ما در کنار سایر نیرو‌های امنیتی شبانه روز تلاش می‌کنند و خوشبختانه تاکنون نیز نتایج خوبی حاصل شده است.

سردار جاویدان گفت: امروز اشراف اطلاعاتی پلیس در عالیترین سطح خود قرار دارد به گونه‌ای که قادر است مجرمان را در کیلومتر‌ها دورتر از محل وقوع جرم شناسایی و دستگیر کند و یا از وقوع بسیاری اتفاقات دیگر جلوگیری نماید.

این مقام عالی رتبه انتظامی همچنین کرمانشاه را استانی ناامن برای مجرمان و خلافکاران دانست و گفت: مردم مطمئن باشند پلیس با همه توان برای ارتقاء امنیت جامعه شبانه روز تلاش می‌کند و اجازه عرض اندام به افراد مجرم را نمی‌دهد.

او بیان داشت: کرمانشاه با وجود مرزی بودن خوشبختانه از امنیت مطلوبی برخوردار است و معدود جرائم خشن نیز به سرعت کشف و با آن برخورد‌های لازم صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/ق

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.