مراسم اختتامیه پویش مردمی "چادر نماز فرشته‌ها" در مجتمع فرهنگی هنری ارشاد قزوین برگزار شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، محمدحسین اسماعیلی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین در مراسم اختتامیه پویش مردمی "چادر نماز فرشته‌ها" که در مجتمع فرهنگی هنری ارشاد قزوین برگزار شد، گفت: در این راستا سه پویش مردمی راه اندازی شده است و امروز شاهد به ثمر رسیدن یک پویش مردمی در راستای ترویج فرهنگ و نماز و نیاش و عفاف و حجاب در استان قزوین هستیم که با استقبال خوبی همراه شد.

اسماعیلی با تأکید بر استفاده از ظرفیت فضای مجازی برای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب، تصریح کرد: خوشبختانه فضای مجازی این بستر را فراهم کرده از آن نهایت بهره‌وری و استفاده را برای پیشبرد اهداف فرهنگی ببریم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین با اشاره به راه‌اندازی پویش‌های مردمی در حوزه نماز و حجاب و عفاف خاطرنشان کرد: پویش مروارید نهان با هدف معرفی بانوانی که در عین داشتن پوشش شایسته ایرانی و اسلامی، در زمینه‌های علمی، فرهنگی، هنری، اجتماعی، سیاسی، کارآفرینی و سایر موارد موفق هستند، ایجاد شده است و فعالان آن از سوی مسئولان استانی قدردانی شده اند.

اسماعیلی تأکید کرد: سومین پویش مردمی در این حوزه نیز نذر چادر نماز فرشته‌ها بود که از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین و با همکاری موسسه کمک به ایتام و مستمندان قزوین و خانه طراحان آیلار برگزار و به فعالان آن هدایای فرهنگی از جمله چادر نماز و سجاده اهدا شد.

وی افزود: همچنین پویش نقاشی حجاب خانواده من ویژه کودکان برگزار شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین با تأکید بر اجرای نذر فرهنگی در جامعه گفت: نذر فرهنگی به مشارکت هوشمندانه مبتنی بر ارزش گرایی و عقلانیت نیاز دارد و باید در جامعه نهادینه شود.

در ادامه این مراسم با حضور حجت الاسلام و المسلمین عابدینی، نماینده، ولی فقیه در استان از فعالان پویش‌های مردمی نماز و حجاب و عفاف در استان قدردانی شد.

انتهای پیام/ث

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.