منابع صهیونیستی با متهم کردن ایران اعلام کردند سازمان‌های این رژیم به صورت روزانه هدف حملات سایبری قرار می‌گیرند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از «اسرائیل هیوم»، منابع مطلع در رژیم صهیونیستی اعلام کردند این رژیم به طور روزانه هدف حملات سایبری قرار می‌گیرد. در همین راستا گروهی از نظامیان این رژیم با همتایان آمریکایی خود در خاک آمریکا در حال انجام یک مانور سایبری هستند که شامل شبکه‌های کامپیوتری، شبکه‌های ارتباطی و اطلاعاتی و سیستم‌های کنترل از راه دور می‌باشد.

منابع صهیونیستی به این روزنامه عبری گفتند: در بخشی از این مانور، مقامات تیپ موسوم به دفاع سایبری در بخش ارتباطات و محاسبات ارتش «اسرائیل» وارد آمریکا شدند، در حالی که انتظار می‌رود در آنجا در زمینه سایبری آموزش ببینند.

روزنامه اسرائیل هیوم در گزارش خود اعلام کرد که مقامات ارتش اشغالگر رژیم صهیونیستی نخواستند اطلاعات بیشتری در مورد این مانور فاش کنند، اما به گفته منابع این روزنامه فرض بر این است که تصمیم برای انجام این آموزش مشترک با توجه به افزایش تهدیدات سایبری صورت گرفته است. زیرا روزی نمی‌گذرد که سازمان‌های این رژیم در معرض خطر قرار نگیرند.

منابع صهیونیستی در پایان نیز ادعا کردند این حملات سایبری از سوی کشورمان صورت می‌گیرد و ایران با این رژیم یک نبرد استراتژیک در این زمینه دارد.

چندی پیش نیز یک گروه هکری موسوم به «عصای موسی» در حملات سایبری گسترده که به سازمان‌های گوناگون صهیونیستی داشت اطلاعات زیادی از رژیم اشغالگر قدس افشا کرد. در همین راستا مقامات صهیونیست اعلام کردند چندین شرکت مهندسی این رژیم هدف حملات گسترده سایبری قرار گرفته و هکر‌ها موفق به سرقت اطلاعات آن‌ها شدند.

اطلاعات فاش شده در آخرین حمله هکر‌ها به سه شرکت بزرگ صهیونیستی شامل پروژه ها، نقشه ها، قراردادها، تصاویر، نامه‌ها و مکاتبات و یک سری اطلاعات مربوط به گفت‌وگو‌های ویدئوکنفرانسی است. گروه هکری عصای موسی در بیانیه‌ای ضمن تایید این خبر اعلام کرد که اطلاعاتی که در ساعت ابتدایی این حمله سایبری منتشر شده همه اطلاعات نیست و به تدریج بقیه آن منتشر خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار