طاهری گفت: هم اکنون ۳۰ هزار خانوار ایلامی از خدمات کمیته امداد بهره‌مند هستند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام، رضا طاهری مدیرکل کمیته امداد استان ایلام در دیدار با معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان و مدیر یکی از موسسات خیریه استان گفت: هدف ما این است که بتوانیم در این مناسبت سنتی در کنار نیازمندان باشیم و مقدمات حضور خیرین را نیز برای کمک به خانواده‌های مددجو و نیازمند فراهم کنیم.

او با عنوان اینکه کمیته امداد از هر فرصتی برای کمک به قشر نیازمند جامعه و مشارکت خیرین در کمک به آنان استفاده می‌کند تصریح کرد: در شرایط اقتصادی امروز فشار اقتصادی نه تنها بر قشر ضعیف بلکه روی اقشار متوسط جامعه هم ملموس است.

معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان نیز در این نشست با عنوان اینکه هلال احمر امسال با برنامه یلدانه مقدمات کمک به نیازمندان را در شب یلدا فراهم می‌کند اضافه کرد: همه نیازمندان جامعه از جمله مددجویان کمیته امداد و بهزیستی در برنامه یلدانه مخاطب ما بوده و ما از کمیته امداد برای مشارکت در این برنامه دعوت می‌کنیم.

معصومه شاهماری با بیان اینکه هلال احمر یک دستگاه مردم نهاد است که عمده برنامه‌های آن متکی بر مشارکت مردم است، اضافه کرد: در برنامه یلدانه نیز تلاش ما این است مشارکت گروه‌های خیریه و دستگاه‌های حمایتی را در راستای برنامه‌هایی خوب با هدف یلدایی به یادمانی برای نیازمندان فراهم کنیم.

شاهماری ادامه داد: در سال‌های گذشته همکاری‌های نزدیک و تأثیرگذاری با کمیته امداد استان در زمینه ارائه خدمات مالی به نیازمندان داشتیم که عمده آن در زمینه‌های درمانی و توزیع سبد‌های غذایی در بین خانواده‌های نیازمند بوده است.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.