ورود آمازون به بازار خوار و بار با Amazon Fresh Marketplace

طبق گزارش ها، آمازون قصد دارد تجارت تحویل مواد غذایی خود را در آمریکا و اروپا گسترش دهد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از انگجت؛ آمازون ممکن است به زودی به طور مستقیم با Instacart رقابت کند. طبق اطلاعات به دست آمده اخیر، این شرکت بیشتر سال گذشته را صرف آزمایش محصولی کرده است که به نام Amazon Fresh Marketplace شناخته می‌شود.

این سرویس به مشترکین بریتانیای پرایم اجازه می‌دهد تا خواربار را از دو برند بزرگ سوپرمارکت سفارش دهند و همان روز از رانندگان فلکس این شرکت تحویل بگیرند. طبق گزارش‌های دریافتی، شرکت آمازون در سال ۲۰۲۲ قصد دارد این سرویس را به ایالات متحده و اکثریت اروپا برساند.

آمازون از اظهار نظر در مورد جزئیات برنامه‌های خود خودداری کرد، اما سخنگوی این شرکت بیانیه‌ای را منتشر کرد که در ادامه می‌خوانید: تمرکز ما بر ارائه بهترین تجربه ممکن به مشتریان آمازون در مورد تحویل خواربار است و فرقی هم نمی‌کند که چه از Amazon Fresh، چه از Whole Foods Market، یا یکی از فروشگاه‌های محلی خرید کنند. همکاری با سایر خواربارفروشان به مشتریان بیشتری امکان خرید آنلاین را می‌دهد و به ما امکان می‌دهد تا انتخاب، ارزش و راحتی بیشتری را به اعضای آمازون پرایم ارائه دهیم، در حالی که شرکای ما از افزایش دیده شدن برای انتخاب و خدمات خود بهره مند می‌شوند.

آمازون فرش


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.