نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل بر رفع موانع مجموعه گردشگری پل معلق شیشه‌ای هیر تاکید کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، آیت الله سید حسن عاملی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل در دیدار با سرمایه گذاران و مدیران مجموعه گردشگری پل معلق شیشه‌ای هیر با اشاره به اینکه مجموعه گردشگری پل معلق شیشه‌ای هیر نقش اساسی در رونق گردشگری و اقتصادی منطقه داشته است گفت: همت و تلاش سرمایه گذاران، مدیران مجموعه و مسئولان در این زمینه قابل تقدیر و قدردانی است.

او افزود: مجموعه گردشگری پل معلق شیشه‌ای هیر به دست توانمند مهندسان بومی ساخته شده است که این امر بسیار حائز اهمیت بوده و پروژه پل معلق شیشه‌ای هیر آوازه جهانی پیدا کرده و ظرفیت بزرگ برای استان اردبیل است و سرمایه گذاران مجموعه پل هیر پروژه گردشگری در جبدرق مشگین را طراحی کرده اند که در کلنگ زنی این مجموعه حضور خواهم داشت.

امام جمعه اردبیل بر رفع موانع پروژه پل هیر و تکمیل زیرساخت‌های این مجموعه و حمایت از سرمایه گذاران مجموعه تاکید کرد و گفت: مسئولان مربوطه باید نسبت به رفع موانع پروژه و تکمیل فاز‌های بعدی پروژه اهتمام ویژه داشته باشند و بنده نیز با جدیت پیگیر خواهم بود.

آیت الله عاملی تسهیل روند سرمایه گذاری در استان را بسیار ضروری عنوان کرد و گفت: باید بروکراسی‌های اداری برداشته شود تا سرمایه گذاران با انگیز مضاعف در منطقه سرمایه گذاری کنند و مسئولان استان باید در این زمینه اهتمام ویژه داشته باشند.

امیدوار، مدیرعامل پل معلق شیشه‌ای هیر نیز از حمایت امام جمعه اردبیل، استاندار اردبیل، مدیرکل میراث فرهنگی استان، مسئولان استان و شهرستان اردبیل و هیر در حمایت از راه اندازی و توسعه مجموعه گردشگری پل معلق شیشه‌ای قدردانی کرد و افزود: امیدواریم با حمایت همه جانبه امام جمعه اردبیل موانع موجود پروژه پل شیشه‌ای هیر برطرف شود.

او بیان کرد: فاز‌های بعدی مجموعه گردشگری با حمایت مسئولان استان و میراث فرهنگی در حال تکمیل شدن است و پروژه‌های هیجانی در مجموعه به بهره برداری می‌رسد.

مدیر عامل پل معلق شیشه‌ای هیر گفت: ایجاد پروژه‌های هیجانی گردشگری در استان اردبیل را با توجه به ظرفیت‌های استان مبنای کار است که در این زمینه طرح‌هایی آماده شده که یکی از این طرح‌ها در جبدرق مشگین شهر بوده که عملیات اجرایی آن با حضور امام جمعه اردبیل کلنگ زنی می‌شود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.