فرماندار اسکو گفت:چندین سال از آغاز عملیات اجرایی کنارگذر ایلخچی سپری شده و تاکنون به اتمام نرسیده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،رضی منش فرماندار اسکو  در جلسه شورای ترافیک شهرستان اسکو گفت: حدود ۱۴ سال از آغاز عملیات اجرایی کنارگذر ایلخچی سپری شده و تاکنون به اتمام نرسیده و باعث ترافیک سنگین در داخل شهر ایلخچی و نارضایتی مردم و مسافران شده است.

او گفت:از ۸ کیلومتر طول کمربندی ایلخچی ۶ کیلومتر آن اجرا و تنها دو کیلومتر باقی مانده که به علت عدم تخصیص اعتبار به حالت راکد درآمده است.

فرماندار شهرستان اسکو همچنین از افزایش ۷۵ درصدی تلفات درون و برون شهری این شهرستان نسبت به پارسال خبر داد و گفت:این در حالی است نقاط حادثه خیز و خطرساز شهرستان شناسایی و احصاء شده، ولی ۸۰ درصد مصوبات شورای ترافیک اجرایی نشده است.

وی بیشترین تصادفات رانندگی این شهرستان را در محور جزیره اسلامی عنوان کرد و گفت: عامل قیرزدگی در طول مسیر۳۳ کیلومتری جزیره اسلامی منجر به افزایش تصادفات مکرر می‌شود که لازم است اداره راه و ترابری نسبت به آسفالت و روکش مسیر خطرناک فوق اقدام کند تا به افزایش ایمنی راه منجر شود.

وی همچنین ایجاد ناوگان حمل و نقل در محور آزادراه تبریز سهند را جزو خواسته‌ها و مطالبات اصلی مردم اسکو و سهند برشمرد و افزود: مقرر شده است ۲۰ دستگاه خودرو تاکسی ون برای جابجایی مسافر بین شهر‌های سهند و تبریز به کار گرفته شود تا مشکل تردد شهروندان این شهر مرتفع شود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.