تیم فوتبال شهرداری همدان سه‌شنبه ۲۳ آذر ماه ساعت ۱۳:۱۵ در ورزشگاه کارگران تهران به مصاف ویستاتوربین تهران خواهد رفت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، در هفته دهم لیگ دسته اول فوتبال کشور تیم فوتبال شهرداری همدان به دنبال کسب ۳ امتیاز برابر ویستاتوربین تهران برای بهبود جایگاه خود در جدول است.

 لیگ دسته اول فوتبال کشور نیمه راه خود را طی کرده و در این هفته قدم به دهمین ایستگاه خود خواهد گذاشت تا با شناخت بیشتر تیم‌ها و هماهنگی بازیکنان دیدار‌های سخت و جذاب‌تری را شاهد باشیم. در این فصل از رقابت‌ها فاصله تیم‌ها به هم بسیار نزدیک بوده و تنها یک اشتباه و یک گل نتیجه نهایی مسابقات را رقم می‌زند.

نتایج بازی‌ها نیز به نوعی غیر قابل پیش‌بینی شده و تیم‌هایی که ادعای قهرمانی دارند تا به این هفته نتوانستند با توجه به هزینه‌های هنگفت نتایج لازم را کسب کنند. در این میان تیم‌های کم‌ادعا، جوان و با انگیزه‌ای نظیر شهرداری همدان که اولین سال حضور خود در لیگ دسته اول فوتبال کشور را تجربه می‌کنند توانستند با انجام بازی‌های زیبا نتایج قابل قبولی را کسب کنند.

در ۳ هفته گذشته شهرداریچی‌های هگمتانه دچار بدشانسی و بداقبالی شده‌اند و البته با اشتباهات داوری از ۳ دیدار گذشته خود ۲ شکست برابر مس کرمان، پارس جنوبی جم و یک تساوی برابر شهرداری آستارا کسب کرده‌اند. اما شاگردان رضا طلایی‌منش با انگیزه فراوان بازی‌های زیبایی را به نمایش گذاشته‌اند و ثابت کرده‌اند برای نخستین  سال حضور در لیگ یک حرف‌های زیادی برای گفتن دارند.

در این هفته شیران شهرداری هگمتانه باید در تهران برابر ویستاتوربین تهران به میدان بروند. ویستا فصل گذشته در لیگ دسته دوم فوتبال کشور با شهرداریچی‌ها در یک گروه قرار داشت و همدانی‌ها به عنوان تیم نخست گروه جواز حضور در لیگ دسته اول فوتبال کشور را کسب کردند و ویستاتوربین تهران در دیدار پلی‌آف موفق به شکست شهرداری ماهشهر لیگ یکی شد.

مصاف دو تیم تازه صعود کرده به لیگ دسته اول فوتبال کشور به طور قطع جذابیت‌های خاصی خواهد داشت. شهرداری هگمتانه برای بازگشت به نوار پیروزی به دنبال شکست ویستاتوربین تهران خواهد بود و در دیگر سوی میدان نیز ویستایی‌ها در خانه برای کسب ۳ امتیاز به میدان خواهند رفت.

در حال حاضر تیم فوتبال شهرداری با ۱۳ امتیاز کسب ۳ پیروزی، ۴ تساوی و ۲ باخت در رده هشتم و ویستاتوربین تهران با ۱۰ امتیاز کسب ۲ پیروزی، ۴ تساوی و ۳ باخت در رده دوازدهم جدول رده‌بندی قرار دارد.

در هفته دهم لیگ دسته اول فوتبال کشور تیم فوتبال شهرداری همدان سه‌شنبه ۲۳ آذر ماه ساعت ۱۳:۱۵ در ورزشگاه کارگران تهران به مصاف ویستاتوربین تهران خواهد رفت.

منبع: مهر

انتهای پیام/د.ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.