فاضل گفت:ملزم هستیم آسیب شناسی کنیم و این موضوع را مطرح کنیم که چرا استقبال کم بوده و چرا کالا‌هایی که به مزایده گذاشته می‌شود، به فروش نمی‌روند؟

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان؛ قاسم رسولی فاضل نماینده قوه قضاییه در اموال تملیکی گفت: مبلغ ۵۰۰ میلیارد تومان ارزش کالا‌هایی است که به مزایده گذاشته شد که ۱۷ درصد از این مبلغ و کالا‌ها به فروش رفته است. ما ملزم هستیم آسیب شناسی کنیم و این موضوع را مطرح کنیم که چرا استقبال کم بوده و چرا کالا‌هایی که به مزایده گذاشته می‌شود، به فروش نمی‌روند؟ در صورتی که این کالا‌ها هم قابل عرضه و هم قابل مصرف هستند.

او ادامه داد: حراج گذشته ۲۵۴ ردیف کالا و در حراج کنونی ۱۱۰۰ ردیف کالا برای فروش گذاشته شد و تمام استان‌ها به غیر از مازندران در این حراج شرکت کردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ازی
۱۰:۴۰ ۰۶ دی ۱۴۰۰
برای اینکه توتاریخ صدر اسلام هیچ مسولی به زیر دستاش تفم نمیندازه چه برسه به اینکه بخواد مالی یا جنسی بده
Iran (Islamic Republic of)
زهرا دهقان
۱۱:۳۰ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
سلام ..بعضی از این اموال متعلق به افرادیست که باراول اشتباه گرفتارشدند ...بعضی مال جوانان بیکاره .که ازناچاری به قاچاق روی آورده اند ..یه وقتایی مردم بیچاره تو همین مزایده ها دق میکنند وقتی میبینن هستیشون به فنا رفته ..شاید ۲۰ درصد این اموال مال ثروتمندان هست بقیش مال فقراست .....من ۵۰ ساله هستم خونه ندارم ولی هیچ وقت دوست ندارم خونه یه بیچاره که نتونسته قسط بده رو ازبانک بخرم....
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۱:۲۱ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
برا اینکه میخوان فقط خودشون بخرن و مشتریا رو فراری میدن
آخرین اخبار