رییس اداره بهزیستی دامغان گفت: نمایشگاه اشتغال و توانمندی با هدف ارائه تولیدات مراکز توانبخشی و اجتماعی این شهرستان در باغ ایرانی دامغان ایجاد شد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، محمود زحمتکش رییس اداره بهزیستی دامغان افزود: نمایشگاه اشتغال، توانمندی و صنایع دستی افراد دارای معلولیت با همکاری بهزیستی، شهرداری، شورای اسلامی شهر دامغان و موسسه سمای مهر (تحت نظارت بهزیستی) در محل باغ ایرانی برپا شد.

وی ادامه داد: این نمایشگاه دارای ۱۳ غرفه شامل مصنوعات چوبی، نقاشی، آثار خیاطی، هنری، دوزندگی، بافندگی و تولیدات چرمی است که محصولات آن‌ها برای عرضه و فروش به نمایش گذاشته شده است.

زحمتکش اظهار داشت: این نمایشگاه به مدت ۶ روز و تا تاریخ ۲۶ آذرماه برای عموم دایر است که علاقمندان می‌توانند صبح‌ها از ساعت ۱۰ الی۱۳ و عصر‌ها از ساعت ۱۶ الی ۱۸ برای بازدید مراجعه کنند.

رییس اداره بهزیستی دامغان تصریح کرد: بهزیستی در چهار حوزه تخصصی مشغول فعالیت است که بیشترین فعالیت در حوزه توانبخشی ویژه معلولان با ۲ هزار و ۳۸۱ پرونده بوده و سازمان بهزیستی تنها نهاد حمایتی کشور از افراد دارای معلولیت در جامعه است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.