سرمربی تیم فوتبال هوادار تهران در خصوص بازی مقابل پرسپولیس توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، رضا عنایتی، سرمربی تیم فوتبال هوادار تهران در خصوص بازی مقابل پرسپولیس گفت: ما پیش بینی می‌کردیم مقابل پرسپولیس بازی سختی در پیش خواهیم داشت و یک هفته قبل از بازی روی موارد انگیزشی و فنی با بازیکنان کار کردیم. ما در این بازی مالکیت توپ را به پرسپولیس دادیم و توانستیم از موقعیت هایمان استفاده کنیم. من مطمئنم بازی به بازی شرایطمان بهتر خواهد شد و کسب امتیاز مقابل پرسپولیس از لحاظ روحی و فنی به تیم ما کمک خواهد کرد.

او ادامه داد: مقابل تیم‌هایی که بازیکنان خوبی دارند، نباید تیم‌های مثل ما مالکیت توپ را در اختیار داشته باشند؛ چرا که ممکن است در پایان بازی با تعداد گل‌های زیادی زمین را ترک کنند. ما با دادن مالکیت توپ به پرسپولیس از موقعیت هایمان در این دیدار استفاده کردیم ، اما  موقعیت‌های خوبی هم  به حریف دادیم و اگر روز خوب آن‌ها بود، ما در آن دیدار به دردسر می‌افتادیم.

او بیان کرد: اگر داور روی گل دومی که دریافت کردیم جای گیری بهتر داشت، وضعیت بازی فرق می‌کرد؛ چرا که بازیکن حریف روی بازیکن تیم ما خطا کرد و من پس از پایان بازی متوجه این صحنه شدم. بازیکنانی که در تیم‌های پرسپولیس، استقلال و سپاهان بازی می‌کنند، بسیار باکیفیت هستند. آن‌ها می‌توانند تمام تفکرات تاکتیکی مربی را در زمین اجرا کنند.

عنایتی درباره گل دوم هوادار  به  پرسپولیس افزود: سایه توپ روی آرنج بازیکن ما است و او نمی‌توانست با این وجود توپ را با دست وارد دروازه کند. توپ اصلا به دست بازیکن ما برخورد نکرد و گل ما کاملا سالم بود. به نظرم این گل به نوعی یک گل به خودی محسوب می‌شد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
iman
۰۸:۳۱ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
بسه بابا یکم صداقت داشته باش.مرد باش.بازیکنت هم که صادقانه حرف زد رو دروغگو کردی.البته از کسی که به بچه خودش گفته مربی بارسلونا بوده دروغ گفتن بعید نبود.
آخرین اخبار