خبرگزاری آمریکایی بلومبرگ از ناتوانی شرکت جاسوس افزار «ان اس او» در پرداخت بدهی‌های خود خبر داد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان، خبرگزاری آمریکایی بلومبرگ فاش کرد شرکت جاسوس افزار «NSO» از پرداخت بدهی خود ناتوان است و به دنبال تعطیل کردن واحد تولید برنامه جاسوسی پگاسوس است.

در این گزارش که بلومبرگ با عنوان «شرکت جاسوس افزار ان اس او تعطیلی واحد پگاسوس و فروش شرکت را بررسی می‌کند» آمده است: «ان اس او گروپ» که شرکتی جاسوس افزار به همراه شماری از رسوایی هاست، به گفته افراد آگاه از موضوع، در خطر عدم توانایی در پرداخت بدهی قرار دارد و به دنبال گزینه‌هایی از جمله تعطیلی واحد جنجال برانگیز پگاسوس است.

طبق این گزارش، شماری از افراد که به دلیل خصوصی بودن موضوع، نخواستند نامشان فاش شود، گفتند گفتگو‌هایی با شماری از صندوق‌های سرمایه گذاری در خصوص اقداماتی که شامل تأمین مالی مجدد و یا فروش مستقیم است، صورت پذیرفته است.

بر اساس این گزارش، یکی از این افراد گفته از بین مالکان احتمالی جدید، دو صندوق آمریکایی که در خصوص در دست گرفتن کنترل پگاسوس و بستن آن بحث و بررسی کرده اند.

اظهارات این منابع در خصوص بدهی مالی این شرکت اسرائیلی در حالی بیان شده که سخنگوی شرکت «ان اس او» از اظهار نظر در این باره خودداری کرده است.

گفتنی است چندی پیش روزنامه اقتصادی مارکر، متعلق به رژیم صهیونیستی فاش کرد که رژیم صهیونیستی همانطور که تصور می‌شد، دو مرتبه جاسوس افزار پگاسوس را به امارات فروخته است. شرکت صهیونیستی NSO با مخالفت‌های گسترده‌ای در کشور‌های غربی به ویژه در آمریکا، که آن را در لیست سیاه خود قرار داده است، مواجه است و به همین خاطر متعاقباً این شرکت با نفتالی بنت، نخست وزیر رژیم صهیونیستی و سایر وزرا تماس گرفته و از آن‌ها برای حذف نام این شرکت از لیست سیاه درخواست کمک کرده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۰ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
از نظر تئوری از روی فرکانس و لحن حرف زدن و عکس هر کسی میشه هر کسی رو تو هر جای دنیا پیدا کرد البته به شرطی که طرف موبایل دوربین دار داشته باشه که بشه از راه دور عکسشو با فعال کردن دوربینش گرفت
آخرین اخبار