فرماندار ثلاث باباجانی گفت : تاکنون ۸۹ درصد جمعیت هدف این شهرستان نوبت اول و ۷۰ درصد نوبت دوم واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، یداله شکری فرماندار ثلاث باباجانی گفت : ثلاث باباجانی در حال حاضر در وضعیت آبی کرونایی قرار دارد.

او گفت : تاکنون ۸۹ درصد جمعیت هدف این شهرستان نوبت اول و ۷۰ درصد نوبت دوم واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.

فرماندار ثلاث باباجانی ادامه داد: ۹۴ درصد دانش‌آموزان گروه سنی ۱۲ تا ۱۸ سال در این شهرستان با دریافت واکسن کرونا عیله این ویروس واکسینه شده‌اند.

او با بیان اینکه ثلاث باباجانی به لحاظ رعایت دستتورالعمل های بهداشتی جزء شهرستان‌های برتر استان است، افزود: باید در سلامتی همدیگر برای واکسیناسیون مشارکت بالایی داشته باشیم که این همراهی مردم را می‌طلبد.

شکری گفت: برای تشویق و ترغیب مردم به امر واکسیناسیون از ظرفیت بزرگان، ماموستا و ائمه جمعه بهره گرفته‌ایم و در نقاط دور افتاده و روستایی با همیاری بسیجیان، هلال احمر و کادر بهداشت و همچنین دهیاران و شورا‌های روستایی تزریق واکسن در حال انجام است.

چهار تیم ۳۳ نفره به عنوان داوطلبان جمعیت هلال احمر فعالیت دارند

رئیس جمعیت هلال احمر گیلانغرب گفت: چهار تیم ۳۳ نفره به عنوان داوطلبان جمعیت هلال احمر در این شهرستان فعالیت دارند.

شاپور حیدری افزود: برنامه آموزش برای مجموعه اداری و داوطلبان شهرستان‌های غربی استان به مرکزیت شهرستان گیلانغرب در دستور کار است.

او افزود: در ۹ ماه گذشته ۱۲۰ میلیون تومان کمک‌های مردمی به برنامه‌های امدادی هلال احمر اهدا شده که در کنار دیگر وظایف به ۸۰ خانوار نیازمند مساعدت شده است.

داوطلب واژه‌ای مقدس

سرپرست فرمانداری گیلانغرب از کلمه داوطلب به عنوان واژه‌ای مقدس نام برد و گفت: یک داوطلب با هدفی مشخص برای نیل به آن جانفشانی می‌کند.

حشمت رضایی افزود: حضور به موقع در صحنه‌ها و مدیریت خوب بحران در امداد رسانی به عنوان صف نخست امداد رسانی از ویژگی‌های داوطلبان هلال احمر است.

او ادامه داد: امروز این قشر خدوم بدون اجر مادی صادقانه همچون دوران دفاع مقدس در بحران ها، حوادث و سوانح حضوری موثر دارند.

او از تجهیز پایگاه امداد قلاجه در بخش گواور از توابع این شهرستان خبر داد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.