نظری گفت:با توجه به افزایش تزریق واکسن و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به شرایط عادی تری رسیده‌ایم.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، یحیی نظری فرماندار سنندج امروز در شورای اداری شهرستان سنندج اظهار داشت: تعداد بستری‌ها و وضعیت حاد در این شهرستان به شکل چشمگیری کاهش پیدا کرده و امروز سنندج در شرایط آبی قرار دارد، اما این امر نباید موجب کاهش عمل به پروتکل‌های بهداشتی شود.

نظری اضافه کرد: پرستاران و کادر درمان در شرایط سخت اوج ابتلا به کرونا با از خودگذشتگی تلاش زیادی در کنترل این بحران کردند.

او با اشاره به ابلاغ طرح مدیریت هوشمند بیماری کرونا به دستگاه‌ها یادآور شد: مرحله اول طرح از ۲۱ آذر شروع شده و مختص دستگاه‌های اجرایی است که از جمله همه کارکنان باید بر این اساس واکسن بزنند.

فرماندار سنندج ادامه داد: در مرحله دیگری از طرح ارائه خدمات به ارباب رجوع در ادارات هم مختص به کسانی خواهد بود که واکسن زده‌اند.

نظری تاکید کرد: هشت مرکز تجمیعی در سنندج فعالیت می‌کند که کارکنان دستگاه‌ها می‌توانند ارباب رجوع را به این مراکز هدایت کنند.

او اظهار داشت: کنترل حمل و نقل درون شهری و برون شهری هم در فاز‌های بعدی طرح قرار دارد که به مرور اجرا می‌شود.

فرماندار سنندج با اشاره به اینکه کارکنان ادارات نباید بار مضاعفی بر مشکلات مردم باشند گفت: در جریان اوج همه‌گیری کرونا سستی در جریان خدمات به ارباب رجوع ایجاد شده و ممکن است کار‌های آن‌ها عقب افتاده باشد، که باید خدمات سرعت بگیرد.‌

نمی‌توان هیچ کشوری را از دستیابی به دستاورد‌های علمی منع کرد

امام جمعه شهر سنندج هم در این نشست گفت: نمی‌توان هیچ کشوری را از دستیابی به دستاورد‌های علمی و دانش منع کرد و این حق هر جامعه‌ای است.

ماموستا فایق رستمی افزود: دین اسلام از هر علمی که مربوط به انسان باشد صحبت می‌کند و تولید علم و پرداختن و توجه به آن از نظر اسلام مهم است.

او با بیان اینکه قرآن مملو از مسئولیت و مدیریت است اضافه کرد: باید آینده نگر باشیم و در مقابل هرگونه آسیب‌های احتمالی حوادث آماده باشیم و بدانیم کشور برای چندین سال آینده به چه نیاز دارد.

امام جمعه سنندج تاکید کرد: از لحاظ منابع خدادادی کمبودی در کشور نداریم و غنی هستیم، اما نیاز به امانتداری، دلسوزی و مدیریت وجود دارد.

بصیرت‌افزایی لازمه مقابله با تاکتیک‌های متغییر دشمن است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سنندج هم در این نشست گفت: دشمن بیکار نمی‌نشیند و ترفند‌ها و تاکتیک‌های خود را تغییر می‌دهد بنابراین باید به کمک بصیرت‌افزایی آحاد جامعه به مقابله با آن رفت.

سرهنگ حسن عسگری با اشاره به نزدیکی ۹ دی اظهار داشت: در سال ۸۸ فتنه گران با همکاری ایادی استکبار جهانی تلاش زیادی برای ضربه زدن به انقلاب کردند، اما مردم در ۹ دی فتنه هشت ماهه را به زباله‌دان تاریخ ریختند.

او با تاکید بر اهمیت اجرای برنامه‌ها در دهه بصیرت افزود: ادارات در رابطه با جامعه هدف خود مباحث بصیرتی را مدنظر قرار دهند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سنندج برگزاری چهلم شهیده اسدی اولین شهید زن تفحص شده در پنجم دی و برگزاری دومین سالروز شهادت شهید سلیمانی در ۱۳ دی را ۲ رویداد مهم دهه بصیرت در سنندج ذکر کرد.

منبع:ایرنا

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار