سرپرست معاونت امنیتی و انتظامی استانداری تهران آخرین اقدامات در خصوص کاهش و جلوگیری از گسترش ویروس کرونا را تشریح کرد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان، محسن نایبی سرپرست معاونت امنیتی و انتظامی استانداری تهران در پایان جلسه ستاد پیشگیری و مبارزه با ویروس کرونا اظهار کرد: امروز استاندار و فرمانده ستاد مقابله با کرونا تهران در جلسه نشست استانداران در وزارت کشور حضور داشتند و آقای زالی هم جلسه‌ای در خارج از مجموعه داشت. در جلسه امروز گزارش‌های خوبی ارائه شد و موصوع کنترل مبادی ورودی فرودگاه امام خمینی مورد توجه قرار گرفت.

نایبی گفت:در حال حاضر هر فردی که به کشور وارد می‌شود باید مطمئن شویم که مبتلا به کرونا نیست. سامانه امید از یکشنبه گذشته در کل کشور فعالیت خود را شروع کرده و امیدواریم منشا خیر باشد.

وی ادامه داد:در فاز نخست اجرای سامانه امید ورود کارمندان به ادارات به گونه‌ای در نظر گرفته شده که یا باید تزریق دو دوز ثبت شده باشد و یا تست منفی PCR خود را ارائه کنند.

 سرپرست معاونت امنیتی و انتظامی استانداری تهران افزود: در خصوص ورود مسافرین به کشور دو بخش مطرح است، نخست افراد ایرانی که از خارج کشور بر می‌گردند ممکن است دو دوز واکسن را تزریق کرده باشند و دسته دوم افراد خارجی است که به کشور وارد می‌شوند و شرکت‌های هواپیمایی موظف به چک کردن تزریق دو دوز واکسن و یا تست PCR هستند.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار