یک مرد برزیلی با قطعات ماشین های اسقاطی، هلی‌کوپتر ساخت و پرواز کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، یک مرد برزیلی با ساخت هلی‌کوپتر شخصی، آرزوی پرواز کردن خود در آسمان را محقق کرد. این مرد اهل شهر «جوآو دیاس» با استفاده از قطعات وسایل نقلیه اسقاطی این هلی‌کوپتر را ساخت. او برای موتور هلی‌کوپتر خود از موتور فولکس واگن بیتل استفاده کرد. بنا به گزارش رسانه محلی کایسو این هلی‌کوپتر توسط یک شهروند محلی طراحی و ساخته شد که هرگز رویای پرواز خود را رها نکرد و سرانجام این رویا را عملی کرد.

در ویدئوی منتشر شده مشاهده می‌شود او هلی‌کوپتر خود را روشن کرده و پس از طی مسافت کوتاهی روی زمین با آن به پرواز درمی آید. در این ویدئو صدای فردی که در حال ثبت این صحنه است شنیده می‌شود که می‌گوید: "هرگز چنین چیزی را ندیده اید. این یک دیوانگی است."


بیشتر بخوانید


در ویدئوی منتشر شده مردم محلی که در خیابان برای تماشای پرواز این هلی‌کوپتر جمع شده اند، دیده می‌شوند. رسانه برزیلی G۱ Globo نام این شهروند بلندپرواز را «گینسیس خومز» اعلام کرد که از دوران کودکی خود همیشه آرزوی پرواز داشت و همگان او را با هلی‌کوپتری که در مقابل خانه اش پارک شده بود، می‌شناختند.

آقای خومز در این باره گفت: "موتور این هلی‌کوپتر، موتور فولکس واگن است، اما برای ساخت سایر اجزای آن از قطعات کامیون، سواری و حتی دوچرخه استفاده شده است. من همیشه آرزو داشتم روزی با هلی‌کوپتر خودم پرواز کنم . بالاخره آن را ساختم و پرواز کردم."

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار