مدیر آموزش و پرورش مهاباد گفت: حدود ۲ هزار و ۳۰۰ دانش آموزان در این شهرستان هنوز نسبت دریافت واکسن خود اقدام نکرده اند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، کریم سلیمانی مدیر آموزش و پرورش مهاباد گفت: حدود ۲ هزار و ۳۰۰ دانش آموزان نیز هنوز نسبت دریافت واکسن خود اقدام نکرده اند که انتظار داریم والدین آنان با توجه به بازگشایی مدارس ما را در پوشش حداکثری دانش آموزان یاری دهند.

سلیمانی با بیان اینکه آمار جامعه هدف ۱۲ تا ۱۷ سال با آمار دانش آموزان اداره آموزش و پرورش متفاوت است، افزود: از مجموع ۲۰ هزار و ۸۳۰ دانش آموز بین ۱۲ تا ۱۷ سال مهاباد تاکنون ۱۸ هزار و ۴۸۶ نفر موفق به دریافت واکسن خود شده اند.

وی با بیان اینکه امکانات مطلوبی برای واکسیناسیون در مهاباد ایجاد شده است، اضافه کرد: اکنون که شرایط مناسبی برای دریافت واکسن فراهم شده است شهروندان از این فرصت برای نجات جان خود و همنوعان شان استفاده کنند.

این مقام مسئول ادامه داد: عادی انگاری شرایط و بی‌توجهی به موضوع مهم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی منجر به بروز خیز ششم همه گیری کرونا و بحرانی شدن اوضاع می‌شود.

مدارس سراسر کشور از اوایل اسفند پارسال به دلیل شیوع ویروس کرونا تعطیل شدند و آموزش دانش‌آموزان توسط معلم‌ها در فضای مجازی و با استفاده از شبکه اجتماعی و پس از آن در سامانه شاد انجام گرفته است.

مهاباد با ۲۴۱ هزار نفر جمعیت دارای ۴۷ هزار نفر دانش‌آموز است که در قالب ۳۲۴ مدرسه شهری و روستایی دولتی و غیردولتی در حال تحصیل هستند.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.