دبیر ستاد برگزاری هفته پژوهش در استان اصفهان برنامه‌های هفته پژوهش و فناوری امسال در اصفهان را تشریح کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،  رسول رکنی‌زاده دبیر ستاد برگزاری هفته پژوهش گفت: برنامه «زنگ پژوهش برای آبادانی اصفهان» با موضوع مشارکت نهاد‌های علمی در توسعه استان با حضور مسئولان استانداری، روسای دانشگاه‌ها و مدیران صنایع در ساعت ۸:۳۰ تا ۱۰ روز چهارشنبه- ۲۴ آذرماه در پهنه نوآوری دانشگاه اصفهان نخستین برنامه گرامیداشت هفته پژوهش است.

وی گفت: شنبه، ۲۷ آذرماه ساعت ۱۴ تا ۱۸ نشست تخصصی «زاینده‌رود من کو» با موضوع راهکار‌های اجرایی احیای زاینده‌رود از طرف دانشگاه پیام‌نور در بستر فضای مجازی برگزار می‌شود و روز یکشنبه، ۲۸ آذرماه نیز دانشگاه اصفهان در بستر فضای مجازی میزبان ارائه برنامه «هوا برای تنفس» با نشست تخصصی با موضوع کاهش آلودگی هوای اصفهان است.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه اصفهان به برگزاری برنامه تور پژوهشی دانش‌آموزان برگزیده در دانشگاه‌ها و مؤسسات پژوهشی استان اشاره و گفت: این برنامه از ساعت ۹ تا ۱۲ روز یکشنبه، ۲۸ آذرماه برگزار می‌شود.

رکنی‌زاده گفت: نشست آسیب‌شناسی پژوهشی با حضور کارفرمایان، مجریان طرح‌های پژوهشی و مدیران ارتباط با صنعت دانشگاه‌ها در روز دو شنبه، ۲۹ آذرماه از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۲ در دانشگاه اصفهان برگزار می‌شود.

وی گفت: در روز سه‌شنبه- ۳۰ آذرماه نیز از ساعت ۱۴ تا ۱۷ نشست تجلیل و تکریم از خیران حوزه پژوهش در دانشگاه اصفهان برگزار می‌شود.

دبیر ستاد برگزاری هفته پژوهش در استان اصفهان به برگزاری نمایشگاه دستاورد‌های پژوهشی و فن بازار با حضور شرکت‌های دانش‌بنیان و فناوران که در شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان برگزار می‌شود، اشاره کرد و گفت: این نمایشگاه از ۲۴ آذر تا یکم دی‌ماه ارائه می‌شود.

رکنی‌زاده، جشنواره دانش‌آموزی و تقدیر از دانش‌آموزان پژوهشگر و مراسم تجلیل از پژوهشگران و فناورن برگزیده استان را از دیگر برنامه‌های هفته پژوهش امسال اعلام کرد و گفت: مراسم تجلیل از پژوهشگران و فناوران برگزیده استان در روز چهارشنبه، یکم دی‌ماه از ساعت ۱۴ تا ۱۷ در دانشگاه اصفهان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.