مدیرکل دفتر فنی استانداری فارس از تخصیص ۱۳ هزار و ۵۰۰ تن قیر به ارزش بالغ بر ۱۳۰ میلیارد تومان به شهرداری‌های استان خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، امیر حسین جمشیدی در خصوص توزیع این میزان قیر بین شهرداری‌های فارس عنوان کرد: در اجرای بند "ز" تبصره یک قانون بودجه امسال، میزان ۱۳ هزار و۵۰۰ تن قیر وکیوم جهت آسفالت معابرخاکی شهر‌ها و سطح معابر باعمرآسفالت بیش از ۱۰ سال، با ارزش بیش از ۱۳۰ میلیارد تومان در بین شهرداری‌های استان، بر اساس مساحت محدوده قانونی شهر و جمعیت این شهر‌ها توزیع شد.

او افزود: میزان سهمیه قیر استان فارس در این مرحله از توزیع معادل ۱۲ هزار تن بوده است که با پیگیری مسئولین استانی مرتبط با این حوزه، این میزان به ۱۳ هزار و ۵۰۰ تن افزایش یافته است؛ ضمن اینکه تخصیص میزان بیشتر قیر و ترمیم معابر تمام شهر‌های استان همچنان در دست پیگیری است.

مدیر کل دفتر فنی استانداری فارس بیان کرد: با پیش بینی انجام شده و استفاده از ظرفیت بوجود آمده در اجرای روکش معابر و خیابان‌های سطح شهر، تحول عظیمی در بخش آسفالت معابر شهر‌های استان خواهیم داشت و با توجه به اینکه اکثر معابر عمومی در شهر‌ها نیاز جدی به اجرای آسفالت دارند، شهرداران باید ترتیبی اتخاذ  کند تا این مهم حاصل شود.

جمشیدی با بیان اینکه حوزه عمرانی استانداری آماده هرگونه همکاری با شهرداری‌ها در این زمینه است، از شهرداران خواست با اولویت بندی معابر و خیابان‌هایی که سطح آن‌ها شنی و یا خاکی است، ترتیبی اتخاذ نمایند تا رضایتمندی عمومی مردم در این راستا حاصل شود.

او یکی از مباحث مطرح در شهر‌های استان به ویژه شهر‌های با جمعیت کمتر از ۲۵ هزار نفر را رسیدگی به سیمای شهر و وضعیت معابر این شهر‌ها اعلام کرد.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.