کارشناس هواشناسی بوشهر گفت: از چهارشنبه تا جمعه در برخی ساعات بر پوشش ابر در آسمان استان افزوده می‌شود و احتمال وقوع بارش پراکنده وجود دارد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، هادی سالاری کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: بررسی نقشه‌ها نشان می‌دهد که از فردا جهت جریان‌ها جنوبی خواهد شد و از چهارشنبه تا جمعه در برخی ساعات بر پوشش ابر در آسمان استان افزوده می‌شود و احتمال وقوع بارش پراکنده گاهی همراه با رعدوبرق دور انتظار نیست.

او ادامه داد: از امروز تا پنجشنبه دریا به نسبت آرام است و در این مدت غبار محلی، گاهی افزایش ابر، وزش ملایم باد و در اوایل صبح در برخی از نقاط مه، پدیده‌های غالب خواهد بود.

کارشناس هواشناسی، آسمان استان را صاف تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی، گاهی افزایش ابر و در برخی نقاط مه صبحگاهی پیش‌بینی کرد.

سالاری بیان کرد: جهت وزش باد امروز بیشتر شمال غربی تا شمال شرقی با سرعت ۸ تا ۲۶ گاهی ۳۲ کیلومتر در ساعت و ارتفاع موج دریا۳۰ تا ۹۰ سانتیمتر خواهد بود.


بیشتر بخوانید


او عنوان کرد: در شبانه روز گذشته بندر امام حسن با ۶ و عسلویه با ۲۹ درجه سلسیوس کمترین و بیشترین دما را ثبت کرده‌اند.

این کارشناس هواشناسی گفت: فردا در بندر بوشهر زمان مد اول دریا ساعت ۰۳:۰۵ دقیقه بامداد، جزر اول ساعت ۰۹:۴۹، مد دوم ساعت ۱۶:۵۳ و جزر دوم ساعت ۲۳:۵۳ خواهد بود.

انتهای پیام/ک

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.