برنامه های ستاد اقامه نماز استان اصفهان ویژه مدارس ودستگاه های اجرایی استان برگزار شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، حجت الاسلام رنجبر مدیر ستاد اقامه نماز استان اصفهان امروز در دومین گردهمایی دبیران اقامه نماز مدارس و دستگاه‌های اجرایی استان گفت: در ۲۸ شهرستان ستاد اقامه نماز داریم با توجه به اینکه شیوع کرونایکی از آسیب‌های موجود بودکه نتوانستیم در این مدت جلسات حضوری برگزار کنیم امابا بهتر شدن وضعیت امروز جلسه ای برای آسیب شناسی برگزار کردیم.

وی گفت: در برنامه‌های ویژه این مراکز علاوه بر اجرای طرح‌های نماز، فعالیت‌هایی که در ۹ ماه گذشته باید انجام می‌شده وچقدر از آن انجام شده وچقدر باقی مانده و اینکه چه برنامه ریزی داشته باشیم و برنامه‌های سال آینده که قرار است از طریق ستادمرکزی ابلاغ شود و برنامه‌هایی که نقاط ضعفی داشته آن را ابلاغ کنیم و آن‌ها مورد بررسی قرار بگیرد و در تصمیم گیری‌های برنامه‌های سال ۱۴۰۱ تجدید نظر شود.

وی گفت: ازجمله برنامه‌های دیگر که داریم بحث برگزاری یک مسابقه عمومی و درسطح ملی با عنوان چل چراغ نماز و خانواده هست که این کتاب به صورت کشوری با تخفیف زیادی در حال برگزاری می‌باشد.

وی در ادامه به اعلام برنامه ویژه مدارس پرداخت و گفت: برنامه‌های مختلف دیگر که با عمده تاکید دبیران شهرستان‌ها انجام داده اند بحث نماز مدارس و فرهنگ سازی نماز که در مدارس باید صورت بگیرد ودر این زمینه استادانی تربیت کرده ایم واعزام به مدارس داریم که مدارس صحبت‌های ان‌ها را به شبکه شاد بارگزاری می‌کنند وعلاوه برآن گفتمان نمازشناسی داریم برای دانش آموزان و دوره‌های مختلفی که تدارک دیده شده است.

رنجبر گفت: برگزاری دوره‌های آموزشی ۱۶ ساعته ویژه اقشار مختلفی که در مدرسه از مدیر مدرسه، معلمان علوم پایه، معلمان سوم ابتدایی که به سن تکلیف رسیده اند، مدرسان اموزش خانواده و مربیان پرورشی از جمله برنامه هاست.

در بحث دانشگاه هم نشست‌های آزاد اندیش نماز برای دانشجویان برگزار می‌کنیم و در حال رایزنی هستیم با مسئولان دانشگاه جلسات با حضور اساتید تخصصی برگزار شود.

وی گفت:از جمله برنامه‌های مهم دیگر که در سطح ادارات داریم برگزاری فعالیت‌ها و گزارش فعالیت‌های آن‌ها در سامانه سجاده می‌باشد که تمامی دستگاه‌ها موظف هستند تمام گزارش‌ها را در آن سامانه بارگزاری کنند که به نمایندگی از طرف امام جمعه و نماینده ولی فقیه و استانداری و ازچند دستگاه نتیجه‌ی آن دستگاه‌های برتر را همه ساله معرفی می‌کنیم که امسال هم دراجلاس استانی نماز که در سپاه صاحب الزمان برگزار شد و دستگاه‌هایی که در سال ۹۹ برتر بودند از مدیران کل آن‌ها تقدیر شد.

انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.