مدیر کل هواشناسی استان اردبیل گفت: جوی نسبتا ناپایدار در مناطقی از استان تا ظهر روز چهارشنبه حاکم خواهد بود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سیاوش محمدی، مدیر کل هواشناسی استان اردبیل گفت: جوی نسبتاً ناپایدار در مناطق شمالی و مرکزی استان تا ظهر چهارشنبه (۲۴ آذر) حاکم خواهد بود که البته شدت ناپایداری‌ها در نوار شمالی استان قدری بیشتر خواهد بود.

او افزود: بر این اساس آسمان در این مناطق نیمه ابری تا ابری، در پاره‌ای از اوقات مه آلود توام با وزش باد خزری (گاهی تند) و با بارش خفیف باران (غالباً باران ریزه) پیش بینی می‌شود.

مدیر کل هواشناسی استان اردبیل با بیان اینکه در مدت مذکور اختلال در پرواز‌های فرودگاه اردبیل دور از انتظار نخواهد بود گفت: نواحی جنوبی نیز تا روز چهارشنبه جوی نسبتاً پایدار خواهند داشت؛ هرچند با توجه به تقویت جریانات مرطوب خزری از سه شنبه (۲۳ آذر) شب در این مناطق نیز شاهد افزایش ابر خواهیم بود.

محمدی بیان کرد: از بعد از ظهر چهارشنبه و طی روز پنجشنبه (۲۵ آذر) جوی پایدار همراه با وزش باد جنوبی و افزایش دما بویژه در نواحی مرکزی و جنوبی استان اردبیل حاکم می‌شود.

او افزود: طی روز جمعه (۲۶ آذر) با عبور سامانه ناپایدار زودگذری از استان که بطور متناوب تا صبح شنبه (۲۷ آذر) ادامه خواهد یافت، در نواحی مرکزی و جنوبی استان شاهد افزایش ابر، تداوم وزش باد جنوبی (گاهی تند) و بارش باران خواهیم بود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.