به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،نصیری معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت:طبق آمار موجود مدت زمان رسیدگی و پاسخگویی به شکایات از ابتدای امسال تا پایان آبان ماه ۵.۳۸ روز بوده است.
او گفت: رسیدگی به شکایات رسیده به این سازمان در حالی در این مدت به زیر ۶ روز رسیده که در سال ۹۸ مدت ۲۶ روز و در سال ۹۹ مدت ۹ روز بوده است.
معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت:بر اساس شاخص نظام رسیدگی به شکایات مردمی استاندارد مورد نظر کمتر از ۷ روز میباشد.
انتهای پیام/س