مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران از اخذ سند تفکیکی ۴۹ هکتاری شهرک صنعتی بندپی شرقی خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،یاسر امینی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران گفت: سند تفکیکی ۴۹ هکتاری شهرک صنعتی بندپی شرقی اخذ شده و واحد‌های تولیدی می‌توانند از مزایای سند تفکیکی استفاده کنند.

او گفت: دریافت و اعطای اسناد تفکیکی به واحد‌های تولیدی و صنعتی استان موجب خواهد شد تا صنعتگران و تولیدکنندگان بتوانند با استفاده از این اسناد تفکیکی، از مزایای آن در دریافت تسهیلات و جایگزینی وثیقه بانکی بهره‌مند شوند.

امینی گفت: دریافت سند یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های شرکت شهرک‌های صنعتی بوده و با تشکیل جلسات متعدد با دستگاه‌های مرتبط، بدنبال حل مشکل اخذ اسناد شهرک‌ها و نواحی صنعتی و اسناد تفکیکی واحد‌های تولیدی هستیم.

او گفت: شهرک صنعتی بندپی شرقی دارای ۱۴۶ هکتار مساحت، با تعداد ۱۰۴ واحد تولیدی بهره بردار با حجم سرمایه گذاری ۲۶۱۶ میلیارد ریال و اشتغال ۲۶۸۹ نفر بوده که در فاز اول ۴۳ هکتار از این اراضی، دارای سند تفکیکی شدند.

امینی گفت: با اخذ این سند تفکیکی ۷۵ واحد تولیدی مستقر در این شهرک صنعتی که دارای شرایط انتقال سند همچون پروانه بهره برداری هستند، می‌توانند با مراجعه به شرکت شهرک‌های صنعتی استان و ارائه مدارک پایان کار ساختمانی و طی مراحل قانونی و نداشتن بدهی به شرکت، سند تفکیکی خود را دریافت کنند.
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.