معاون استاندار آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه اقدامات فرهنگی مهمترین رکن رشد جمعیت و فرزندآوری است، گفت: دستگاه‌های فرهنگی سیاست‌های ابلاغی جمعیت و قوانین مرتبط به آن را به درستی در جامعه تبیین کنند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از  ارومیه، علی مصطفوی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی در جلسه شورای راهبردی جمعیت آذربایجان غربی اظهار کرد: قانون حمایت از خانواده و جمعیت جوان که در مجلس تصویب و به دستگاه‌های اجرایی ابلاغ شده تا تدابیر لازم و اجرایی توسط دستگاه‌ها برای اجرا سنجیده شود.

وی اضافه کرد: طبق این قانون نیز همه نهاد‌ها در راستای رشد جمعیت و توجه به ارتقای شاخص‌های جمعیت جوان، وظایفی دارند که باید در دستور کار قرار گیرد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی ادامه داد: همه ما در راستای رشد جمعیت و افزایش فرزندآوری و همچنین تشویق جوانان به ازدواج و تولد فرزندان بیشتر در خانواده‌ها مسوول هستیم و باید مسئولیت خود را به بهترین شکل ممکن ایفا کنیم.

مصطفوی گفت: البته این وظایف نهادها، نافی مسئولیت خانواده‌ها نیست و والدین و بزرگتر‌ها باید برای ازدواج فرزندان خود اهتمام بیشتری داشته باشند و آنان را به بهترین شکل ممکن تشویق کنند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.