رییس هیات والیبال شاهرود گفت: تیم والیبال نوجوانان دختر سمنان (شاهرود) در نخستین مسابقه لیگ دسته یک کشور با نتیجه سه بر صفر مغلوب تیم خراسان رضوی شد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سعید طبسی رییس هیات والیبال شاهرود افزود: شب گذشته قرعه کشی مسابقات لیگ دسته یک کشوری با حضور نمایندگان ۱۰ تیم حاضر و مسوولان برگزاری مسابقات انجام شد و تیم‌ها در ۲ گروه «الف» شامل اصفهان، گلستان، گیلان، مرکزی، آذربایجان غربی و گروه «ب» شامل تهران، کرمان، خراسان رضوی، مازندران و سمنان (شاهرود) قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه در روز نخست این رقابت‌ها چهار دیدار انجام شد، ابراز داشت: گلستان در دیدار نخست توانست با نتیجه سه بر صفر آذربایجان غربی را شکست دهد و در دیدار دوم گیلان با نتیجه سه بر صفر مغلوب مرکزی شد.

طبسی ادامه داد: تیم سمنان (شاهرود) هم در برابر خراسان رضوی با نتیجه سه بر صفر شکست خورد و مازندران هم در دیدار پایانی روز نخست، با نتیجه سه بر صفر کرمان را شکست داد.

رییس هیات والیبال شاهرود اظهار داشت: این دوره رقابت‌ها از ۲۱ تا ۲۷ آذرماه با حضور تیم‌هایی از استان‌های سمنان، تهران، اصفهان، آذربایجان غربی، خراسان رضوی، گلستان، مازندران، کرمان، گیلان و مرکزی در سالن تختی شاهرود برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه برگزاری رقابت‌ها با رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی و موازین پیشگیری از کرونا انجام می‌شود، افزود: تمامی دیدار‌ها با حضور میترا شعبانیان سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان دختر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.