مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: وزش باد‌های نسبتا شدید شمالی از فردا شب دریای عمان را تحت تأثیر قرار خواهد داد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان  ،  از زاهدان ،  محسن حیدری مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: بر اساس بررسی آخرین تصاویر ماهواره و نقشه‌های پیش‌یابی وزش باد‌های نسبتا شدید شمالی از شب دوشنبه ۲۲ آذرماه دریای عمان را تحت تأثیر قرار خواهد داد.

مدیرکل هواشناسی استان سیستان و بلوچستان گفت: این سامانه که موجب افزایش ارتفاع موج تا حدود ۱.۵ متر و مواج شدن دریا می‌شود تا اواخر وقت پنجشنبه ۲۵ آذرماه ادامه خواهد داشت و در پی آن شاهد اختلال در فعالیت‌های دریایی خواهیم بود.

وی گفت: صیادان در این مدت باید در رفتن به دریا احتیاط کنند؛ همچنین شناور‌های سبک و تفریحی به ویژه در مناطق شرقی دریای عمان تمهیدات لازم را به عمل آورند.

حیدری گفت: آسمان استان در ساعات پیش رو صاف تا قسمتی ابری پیش‌بینی می‌شود و از فردا تا پایان هفته در شمال، نوار شرقی و مرز غربی استان وزش باد متوسط تا نسبتاً شدید پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: از دوشنبه تا پنجشنبه کاهش دما در استان به ویژه نیمه شمالی رخ خواهد داد. از دوشنبه شب در مناطق مرکزی استان یخبندان شبانه به تدریج تشدید می‌شود و این شرایط برای شمال استان از پنجشنبه انتظار می‌رود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار