سرپرست شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد سرخس گفت: از ابتدای امسال ۸ میلیارد متر مکعب گاز تُرش در منطقه عملیاتی خانگیران دریافت و فرآورش شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، یحیی فیضی سرپرست شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد سرخس گفت: عمده پالایشگاه‌های کشور در مناطق جنوبی قرار داشته و همدیگر را هم‌پوشانی می‌دهند و پالایشگاه گاز شهید هاشمی نژاد در منطقه عملیاتی خانگیران، به عنوان تنها تامین کننده انرژی در شمال شرق فعالیت دارد که نقش مهمی در فرآورش و تولید بدون وقفه گاز طبیعی دارد.

وی گفت: این پالایشگاه در روز‌های گرم تابستانی دمای ۴۸ درجه و در روز‌های سرد زمستانی دمای منفی ۲۲ درجه را به ثبت رسانده است و کارکنان این مجتمع در روز‌های گرم تابستانی با انجام تعمیرات اساسی در دمای بالای ۴۵ درجه سانتیگراد تلاش می‌کنند تا واحد‌های عملیاتی و همچنین مجتمع ذخیره سازی شوریجه برای خدمت رسانی و تولید پایدار گاز با مشکلی مواجه نشود.

سرپرست شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد سرخس گفت: از ابتدای امسال بیش از یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون متر مکعب گاز در واحد‌های ذخیره سازی گاز طبیعی تزریق شده است که در ایام سرد سال برداشت و به مبادی مصرف ارسال می‌گردد.

فیضی گفت: این شرکت یکی از بزرگترین تولید کنندگان محصول گوگرد است و از ابتدای امسال بیش از ۳۰۰ هزار تن محصول گوگرد نیز در این پالایشگاه تولید شده است.

انتهای پیام//ا.د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.