شیائومی یک باتری با ظرفیت ۱۰ درصد بیشتر ساخت

شرکت شیائومی از ارائه یک فناوری باتری جدید با ظرفیت ۱۰ درصد بیشتر و نظارت پیشرفته خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از جی اس ام آرنا، در قالب یک پست کوتاه در شبکه اجتماعی ویبو، شرکت شیائومی فناوری باتری جدیدی را فاش کرد که تیم تحقیق و توسعه این شرکت روی آن کار کرده است و سال آینده در دسترس قرار خواهد گرفت. زبان چینی ترجمه شده توسط ماشین ممکن است کمی ضعیف باشد، اما با توجه به آنچه که به دست آمده، شیائومی توانسته محتوای سیلیکون داخل باتری را حدود ۳ برابر افزایش دهد که منجر به ذخیره سازی ظرفیت کارآمدتر شده است.

این باتری جدید می‌تواند در همان اندازه، حدود ۱۰ درصد میلی‌آمپر ساعت بیشتری را در خود جای دهد و با یک بار شارژ، ۱۰۰ دقیقه زمان اضافی را برای کاربر فراهم می‌کند.

فناوری بسته بندی این باتری نیز اصلاح شده و کارایی فضا را بهبود بخشیده است. PCM (ماژول مدار حفاظتی) در زاویه ۹۰ درجه قرار گرفته است و دیگر صاف نیست و در نهایت باعث صرفه جویی در فضا می‌شود.

باتری گوشی

علاوه بر این، شرکت شیائومی باتری جدید را به یک تراشه سنجش سوخت مجهز کرده است که بر الگوریتم‌های پیشرفته برای بهبود ایمنی و طول عمر سلول‌ها تکیه می‌کند و شارژ شبانه را نظارت می‌کند. این حالت، شارژ بیش از حد را در زمانی که گوشی برای مدت طولانی به برق متصل است کاهش می‌دهد.

اولین باتری‌های تولید انبوه از این نوع، باید در نیمه دوم سال آینده عرضه شوند.


بیشتربخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار