جشنواره ملی نقش مهدویت در تعالی دانشگاه به میزبانی چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حجت‌الاسلام محمد کریمی رئیس بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) چهارمحال و بختیاری با اشاره به برگزاری گفت: جشنواره ملی نقش مهدویت در تعالی دانشگاه به میزبانی این استان برگزار می شود.

او افزود: همچنین اطلاع‌رسانی این جشنواره به‌صورت مستمر از شبکه استانی جهان‌بین پخش خواهد شد؛ دانشگاه‌ها و تمامی دستگاه‌ها نیز پوستر جشنواره را منتشر و ورود جدی به موضوع داشته باشند.


بیشتر بخوانید


حجت‌الاسلام کریمی اضافه کرد: برگزاری دوره ۱۶ ساعته مهدویت با حضور اساتید مرکز تخصصی مهدویت قم در شهرستان‌ها، نواختن زنگ مهدویت در مدارس، برگزاری مسابقات کتابخوانی مهدویت، برگزاری مسابقات نقاشی با حضور پرشور دانش‌آموزان، چاپ ۱۶ پوستر مهدویت، برگزاری سه‌شنبه‌های مهدوی، توزیع یک هزار جلد کتاب مهدوی در مدارس و دانشگاه‌ها، برگزاری جلسات هیئت اندیشه‌ورز مهدویت، تهیه و پخش کلیپ‌های کوتاه با موضوع مهدویت در صدا و سیمای استان، پخت نذری در شب شهادت امام حسن عسگری (ع) از جمله برخی اقدامات بنیاد از ابتدای امسال تا کنون است.

او اظهار داشت: می‌طلبد که شهرداران به‌صورت جدی در ایجاد فضای شهری مهدوی وارد عمل شوند و ورودی و خروجی شهر‌ها را به نمادی از حضرت مهدی موعود (عج) مزین نمایند.

حجت‌الاسلام کریمی ادامه داد: راه‌اندازی دعا‌های ندبه در شهر‌ها و روستا‌ها و قرائت دعای عهد در ادارات و دستگاه‌ها بار‌ها مورد تأکید قرار گرفته است تا در دستور کار قرار گیرد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار