کارشناس هواشناسی بوشهر گفت: از فردا تا اوایل وقت چهارشنبه وضعیت جوی و دریایی استان به نسبت آرام خواهد بود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، محمدرضا انصاری کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: بررسی نقشه‌هانشان می‌دهد در ساعاتی از وقت امروز تا بامداد فردا با وزش باد‌های شمالی روی دریا، خلیج فارس در سواحل مرکزی و فراساحل جنوبی استان تا حدودی متلاطم خواهد بود اما پیش‌بینی می‌شود از فردا تا اوایل وقت چهارشنبه وضعیت جوی و دریایی استان به نسبت آرام باشد.

او افزود: در این مدت غبار محلی، گاهی افزایش ابر و وزش ملایم باد و در اوایل صبح نیز در برخی از نقاط مه صبحگاهی از پدیده‌های غالب در  استان خواهد بود.

این کارشناس هواشناسی ادامه داد: آسمان استان تا فردا صاف تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی، گاهی وزش باد و افزایش ابر و در برخی نقاط مه صبحگاهی پیش‌بینی می‌شود.

انصاری عنوان کرد: جهت وزش باد نیز بیشتر شمال غربی تا شمال شرقی با سرعت ۸ تا ۳۰ گاهی ۳۶ کیلومتر در ساعت و در ساعاتی از وقت امروز تا اوایل شب روی دریا در مناطق مرکزی و جنوبی ۱۲ تا ۳۸ گاهی ۴۲ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

او گفت: ارتفاع موج دریا هم ۶۰ تا ۱۲۰ سانتیمتر و امروز تا بامداد فردا در سواحل مرکزی و فراساحل جنوبی ۹۰ تا ۱۵۰ سانتیمتر خواهد بود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر افزود: در شبانه روز گذشته بندر امام حسن و جم با ۸ و دیر با ۲۹ درجه سلسیوس کمترین و بیشترین دما را ثبت کرده‌اند.

او بیان کرد: فردا در بندر بوشهر مد اول دریا ساعت ۰۱:۳۶ دقیقه بامداد، جزر اول ساعت ۰۹:۰۷، مد دوم ساعت ۱۶:۲۵ و جزر دوم ساعت ۲۲:۳۳ رخ می‌دهد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.