با اجرای تفاهم‌نامه ستاد اجرایی فرمان امام و استانداری گیلان ۶۰ هزار شغل جدید در قالب ۱۰ هزار طرح در این استان ایجاد می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، تسریع در اجرای تفاهم‌نامه بین ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و استانداری گیلان، در دیدار استاندار گیلان و معاون هماهنگی این نهاد، پیگیری شد.

سیدمصطفی سیدهاشمی، معاون هماهنگی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در این دیدار گفت: برای اجرای سریع این تفاهم نامه بین این نهاد و استانداری، پیگیری لازم در حال انجام است.

اسدالله عباسی، استاندار گیلان نیز با قدردانی از اهتمام ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در خصوص طرح‌های محرومیت زدایی دراستان، بر لزوم تسریع در اجرای طرح‌ها و انجام تعهدات طرفین برای رسیدن به اهداف توسعه‌ای در این استان تأکید کرد.

مطابق با این تفاهم نامه که آبان ماه سال گذشته، مقامات مسئول این ۲ نهاد امضا کردند، قرار است ۶۰ هزار شغل در استان گیلان در قالب ۱۰ هزار طرح و طرح‌های دانش بنیان، احداث مسکن محرومان، ایجاد مرکز ناشنوایان، مراکز درمانی، مسجد، خانه عالم و مدرسه و اجرای طرح‌های آبرسانی، اشتغا‌لزایی خرد و خانگی با سرمایه گذاری ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان ایجاد و راه اندازی شود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.