رئیس سازمان بسیج رسانه خوزستان گفت: ۵۲۶ اثر به دبیر خانه جشنواره ابوذ ارسال شده که برترین‌های جشنواره پس از داوری طی روز‌های آینده معرفی می‌شوند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سرگرد پاسدار سجاد بهمئی رئیس سازمان بسیج رسانه خوزستان جشنواره ابوذر را یک رویداد بی‌نظیر رسانه‌ای در داخل کشور دانست و گفت: این جشنواره فرصتی برای حضور فرهیختگان رسانه استان است و امیدواریم که در این مرحله بتوانند همچون گذشته خوش بدرخشند.

او با بیان اینکه در این جشنواره آثار حرفه‌ای و نیمه حرفه‌ای حضور دارند، اظهار داشت:  آثار رسیده به جشنواره نیز در ۹ قالب و ۱۱ محور تقسیم بندی شده اند که در مجموع تمام آثار این جشنواره، از سوی ۵ نفر از اساتید توانمند عرصه رسانه استان، در بخش‌های مختلف داوری می‌شود.

سرگرد پاسدار بهمئی تصریح کرد: اختتامیه این جشنواره دهه اول دی‌ماه در اهواز برگزار خواهد شد و تلاش ما این است که بتوانیم اختتامیه جشنواره را به صورت حضوری با حضور مسئولان کشوری و استانی برگزار کنیم.

به گفته رئیس سازمان بسیج رسانه خوزستان ۵۲۶ اثر ارسال شده که برترین‌های جشنواره پس از داوری طی روز‌های آینده معرفی می‌شوند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.