رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از واژگونی خودرو تریلی ولوو حامل بار در مسیر جاده اهواز اندیمشک و مصدومیت ۲ نفر خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،ابراهیم قنبری رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز  گفت: طی تماس تلفنی شهروندی با سامانه ۱۲۵، واژگونی خودرو تریلی ولوو در مسیر جاده اهواز اندیمشک بعد از پلیس راه اطلاع رسانی شد.

او بیان داشت: ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی سریعا ۲ دستگاه خودرو اطفا حریق و امداد و نجات را به محل حادثه اعزام کرد.

قنبری افزود: خودرو تریلی ولوو حامل بار به علت بی احتیاطی راننده واژگون شد و آتش نشانان به محض رسیدن به محل حادثه با چیدمان علایم هشدار دهنده ترافیکی در مسیر، با استفاده از ابزار نجات راننده و سرنشین مصدوم را که در اتاقک خودرو تریلی ولوو گیر افتاده بودند رها سازی کردند و به اورژانس ۱۱۵ تحویل دادند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز تصریح کرد: آتش نشانان پس از پاکسازی و ایمن سازی مسیر به ایستگاه آتش نشانی بازگشتند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ص
۲۲:۰۰ ۲۲ آذر ۱۴۰۰
سلام
چون تریلر از سمت اندیمشک به سمت اهواز می آمده پس نوشته شود: «محور اندیمشک-اهواز».
بنده سر صحنه بودم، خدا شاهده که چقدر امدادگران پر تلاش، حرص و جوش داشتند برای نجات افراد. چقدر زحمات آنان، دور از چشم ما می باشد. خدا آنان و خانواده شان را سلامت بدهد و سالم نگه دارد.
قابل توجه افرادی که با خیال راحت، نزدیک جاده، اتراق و توقف دارند مثلا جهت استراحت و یا صرف غذا، هر چند زمان آن کوتاه باشد.