شنگی از پیشرفت ۳۰ درصدی فعالیت عمرانی ایستگاه پردازش پسماند خشک این منطقه جنوبی تهران خبر داد.

رضا شنگی شهردار منطقه ۱۷ در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: بعد از بازدید به عمل آمده از این پروژه در محله وصفنارد و بررسی‌های تخصصی سرعت در احداث ایستگاه پردازش پسماند خشک در دستور کار مدیریت شهری منطقه قرار گرفته است.
وی گفت: در حال حاضر این پروژه محیط زیستی ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که اقدامات فنی و عمرانی شامل: تخریب بنای فرسوده، گود برداری، آرماتور بندی و بتن ریزی در مساحت ۲۴۰ متر مربع به اجرا درآمده است.

شنگی ادامه داد: اسکلت بنای این طرح تا یک ماه آینده مورد احداث قرار خواهد گرفت و طبق پیش بینی‌های انجام شده بهمن ماه سال جاری این طرح آماده بهره برداری خواهد بود.

شهردار منطقه ۱۷ گفت: اجرای این طرح با اهداف زیست محیطی شکل گرفته است که در صورت بهره برداری شاهد افزایش تفکیک پسماند خشک خواهیم بود، به طوری که در حال حاضر ۷ درصد پسماند خشک منطقه در چرخه بازیافت قرار می‌گیرد و در نظر داریم این آمار را به بیش از ۱۰ درصد برسانیم.

وی گفت: یکی از معیار‌های افزایش پسماند خشک و کاهش پسماند‌تر مشارکت شهروندان است که طبق آمار‌ها در این زمینه شهروندان فعالیت‌های مختلفی انجام داده اند، به طوری که ۵ هزار و ۵۰۰ تن در ماه پسماند‌تر جمع آوری می‌شود که نسبت به مدت مشابه سال گذشته با کاهش یک هزار تن در ماه مواجه هستیم.


بیشتر بخوانید
لزوم فرهنگ سازی جهت تفکیک زباله از مبدأ/ حل معضل آرادکوه نیازمند برنامه جامع و عزم جدی است


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار