مسئول بازرسی و نظارت اتاق اصناف مهاباد گفت: طی ماه گذشته ۴۲ گشت مشترک از واحد‌های صنفی با ادارات ذیربط در این شهرستان تشکیل شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، یوسف شریف زاده مسئول بازرسی و نظارت اتاق اصناف مهاباد اظهار کرد: در آبان ماه امسال ۱۶۸ بازرسی طی ۴۲ گشت مشترک با شبکه بهداشت و درمان، اماکن، تعزیرات حکومتی، دامپزشکی، اتحادیه‌ها و اجرائیات شهرداری از واحد‌های صنفی در این شهرستان صورت گرفته که در این رابطه ۲۶ پرونده تعزیراتی تشکیل شده است.

شریف زاده با بیان اینکه ارزش پرونده‌های تشکیل شده ۷۰ میلیون ریال بوده، افزود: این بازرسی‌ها از واحد‌های صنفی توزیع اقلام تنظیم بازار، فروشگاه‌های زنجیره ای، نانوایی ها، مشاغل خوراکی و غذایی، قصابی ها، شارژ کپسول و پیک نیک پر کنی صورت گرفته است.

وی اضافه کرد: گران فروشی، درج نکردن قیمت، کم‌فروشی، عرضه خارج از شبکه و رعایت نکردن نکات بهداشتی مرتبط با بیماری کرونا از جمله مهم‌ترین تخلفات صورت گرفته بوده است.

این مقام مسئول در ادامه گفت: پرونده تخلف‌های صنفی پس از تنظیم به تعزیرات حکومتی ارسال و در صورت استمرار تخلف با همکاری مراجع دیگر اقدام به پلمب این واحد‌ها می‌شود.

مسئول بازرسی و نظارت اتاق اصناف مهاباد تاکید کرد: شهروندان از طریق شماره ۱۲۴ و تلفن ثابت ۴۲۲۲۹۹۷۴ این شهرستان موارد تخلف را گزارش دهند.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.