مدیرکل میراث‌فرهنگی استان زنجان گفت: اتاق فکر گردشگری برای استفاده از ظرفیت افراد دارای فکر و ایده‌های خلاقانه و نو در این حوزه تشکیل می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، ارجمند مدیرکل مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان از تشکیل اتاق فکر گردشگری در این استان خبر داد و گفت: در این اتاق فکر از اساتید دانشگاه و مؤسسات آموزش گردشگری، کارآفرین موفق در فضای مجازی، مدیران خلاق در صنعت گردشگری و افراد صاحب‌نظر دعوت می‌شود.

او افزود: آموزش نیاز اصلی و اساسی توسعه پایدار گردشگری بوده که اتاق فکر گردشگری با حضور اساتید و فعالان این عرصه با محوریت آموزش و اشتغال تشکیل می‌شود.

مدیرکل مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان گفت: کمک به رشد و توسعه فرهنگ گردشگری، همچنین ایجاد ساختار‌هایی برای برقراری ارتباط بین صنعت، دانشگاه و بازار به‌منظور فراهم آوردن موجبات ارتقاء این صنعت، تبادل افکار و بیان آرا و عقاید، ایجاد شرایط جمع‌اندیشی، تصمیم‌سازی و ارائه راهکار‌های خلاقانه عملی و اجرایی برای حل مشکلات و بهبود فرآیند‌های موجود در حوزه گردشگری استان به‌ویژه در دوران پساکرونا از جمله اهداف تشکیل این اتاق به شمار می‌رود.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.