صف‌های خرید و فروش سهام در ۲۱ آذر ماه

در ساعت ۱۱:۲۰ دقیقه شاخص کل بورس با اُفت ۲۱ هزار واحد بر روی ارتفاع یک میلیون و ۳۲۳ هزار و ۲۱۵ واحد قرار گرفت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان؛ شاخص کل بورس تهران، امروز یکشنبه (۲۱ آذرماه) در ابتدای معاملات با اُفت ۹۰۱ واحد در ارتفاع یک میلیون و ۳۴۲ هزار واحدی قرار گرفت. 


بیشتر بخوانید


در ساعت ۱۱:۲۰ دقیقه شاخص کل بورس با اُفت ۲۱ هزار واحد بر روی ارتفاع یک میلیون و ۳۲۳ هزار و ۲۱۵ واحد قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز با اُفت  ۵ هزار و ۲۸۰ واحد بر روی پله ۳۵۶ هزار و ۲۱۵ واحد تا به این لحظه قرار گرفت. سه نماد فملی، فارس و فولاد بیشترین تاثیر را بر شاخص کل بورس داشته‌اند. خودرو پرتراکنش‌ترین نماد در این دقایق بازار بورس است.

در ساعت ۱۲:۲۰ دقیقه شاخص کل بورس با اُفت ۲۳ هزار واحدی روی ارتفاع یک میلیون و ۳۲۱ هزار و ۳۴۰ واحد قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز با اُفت ۵ هزار و ۷۴۶ واحد روی ارتفاع ۳۵۵ هزار و ۷۴۸ واحد قرار گرفت. سه نماد فارس، فملی و فولاد بیشترین تاثیر را تا به این لحظه بر شاخص کل بورس گذاشته‌اند.

شاخص کل فرابورس نیز با اُفت ۱۷۹ واحد روی ارتفاع ۱۸ هزار و ۹۴۱ واحد قرار گرفت. سه نماد آریا، مارون و فرابورس بیشترین تاثیر را بر شاخص کل فرابورس گذشته‌اند. تا به این لحظه ۱۷ نماد در صف خرید و ۱۹۵ نماد در صف فروش است.

در ساعت ۱۲:۳۰ دقیقه شاخص کل بورس با اُفت ۲۳ هزار و ۷۳۰ واحد روی ارتفاع یک میلیون و ۳۲۰ هزار و ۷۱۰ واحد قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز با اُفت ۵ هزار و ۸۸۲ واحدی روی ارتفاع ۳۵۵ هزار و ۶۱۲ واحد قرار گرفت. سه نماد خودرو، شستا و برکت پر ترکنش‌ترین نماد‌ها تا به این لحظه هستند.

شاخص کل فرابورس نیز با اُفت ۱۹۰ واحد بر روی ارتفاع ۱۸ هزار و ۹۳۰ واحد قرار گرفت. نماد آریا و مارون و بیشترین تاثیر را بر فرابورس داشته‌اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار