نجفی گفت: نمایشگاه بین المللی خسارت‌هایی همچون آلودگی هوا و محیط زیست و اختلال در بزرگراه‌ها ایجاد کرده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، اعضای شورای شهر تهران امروز به بررسی یک فوریت طرح «الزام شهرداری تهران به انتقال نمایشگاه بین‌المللی تهران به مجموعه شهر آفتاب» پرداختند.

در ابتدا سوده نجفی عضو شورای شهر تهران درباره این طرح اظهار کرد: این نمایشگاه خسارت‌هایی همچون آلودگی هوا و محیط زیست و اختلال در بزرگراه‌های ابلاغ هم ایجاد کرده است همچنین نبود مترو، نبود جای پارک خودرو، اختلال در خدمات امدادی، سردرگمی شهروندان و… موجب نارضایتی اهالی منطقه شده است.

وی ادامه داد: آسیب‌های برگزاری این نمایشگاه بار‌ها رسانه‌ای شدت و لازم است به قید فوریت از برگزاری نمایشگاه‌های مختلف ممانعت شود و به نمایشگاه شهر آفتاب منتقل شود.

پس از آن جعفر تشکری هاشمی عضو شورای شهر تهران گفت: شهرداری موظف است با همکاری پلیس راهور و دستگاه‌های ذیربط از ابتدای سال ۱۴۰۱ از برگزاری هرگونه نمایشگاه در نمایشگاه بین المللی خیابان سعول جلوگیری کند، شهرداری مکلف است. پیش بینی برگزاری هرچه بهتر نمایشگاه را اتخاذ کند و نسبت به تکمیل شهر آفتاب تا انتهای سال ۱۴۰۱ اقدام کند.

رییس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران بیان کرد: بایدفضای لازم جهت برگزاری تمام نمایشگاه در سال ۱۴۰۱ از طریق سالن های موجود در شهر آفتاب و با به کارگیری سازه‌های موقت حداکثر تا انتهای سال ۱۴۰۰ فراهم شود.

وی گفت: همچنین نکته مهم این است که شهرداری مکلف است نسبت به تکمیل طرح جامع شهر آفتاب با اولویت سالن های نمایشگاهی تا سال ۱۴۰۱ اقدام کند.

در پایان یک فوریت این طرح با ۲۱ رای موافق به تصویب رسید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار