استاندار خراسان رضوی گفت: در قالب لکه‌گیری منطقه‌ای باید ضریب تزریق واکسیناسیون استان را بالا ببریم و این شامل اقشار، اصناف و محیط‌های مختلف خواهد بود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا استان گفت: شرط ادامه وضعیت فعلی، رعایت و پیشگیری از سوی دستگاه‌ها و مردم استان است، در این خصوص باید دو وضعیت را مد نظر بگیریم نخست اینکه هر منطقه‌ای که وضعیت آبی و زرد دارد بر اساس تصمیمات مرکز فعالیت مدارس آن مانعی ندارد.

او گفت: نکته دوم مقیاس مدرسه است و بدین گونه اگر در محیط‌های آبی و زرد رعایت شیوه نامه های بهداشتی از سوی مدرسه صورت نگیرد در آن صورت مدرسه باید تعطیل شود که مسئولیت کار با آموزش و پرورش و مدیر آن مدرسه خواهد بود.


بیشتر بخوانید




استاندار خراسان رضوی گفت: تاکید ما بر این است که ضریب واکسیناسیون کارمندان ادارات، کارخانجات و مراکز تجاری افزایش پیدا کند و در قالب لکه گیری منطقه‌ای باید ضریب تزریق واکسیناسیون استان را بالا ببریم و این شامل اقشار، اصناف و محیط‌های مختلف خواهد بود.

نظری گفت: فاز اول محدودیت‌های هوشمند از فردا اجرا می‌شود، همه ادارات باید زمینه تزریق واکسیناسیون را برای کارمندان باقی مانده فراهم کنند.

انتهای پیام//ف.ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.