۵ هزار و ۴۰۰ خانوار زیر پوشش کمیته امداد مازندران هم اکنون مستاجر هستند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،حجت الاسلام بشیر عالیشاه مدیر کل کمیته امداد مازندران در نشست با سرپرست سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران با بیان اینکه ۷۹ هزار و ۹۰۰ خانواراستان زیر پوشش کمیته امداد قرار دارند، گفت: ۵ هزار و ۴۰۰ خانوار زیر پوشش این نهاد در استان هم اکنون مستاجر هستند.

او گفت:امیدواریم با همکاری و تعامل مسئولان استانی به یکدلی و اتحاد رسیده و برای خانه دارشدن مددجویان اقدام کنیم.

حجت الاسلام عالیشاه از تلاش برای تامین ودیعه مسکن خانواده‌های زیر پوشش کمیته امداد مازندران خبر داد و گفت: همچنین ساخت یک هزار و ۳۰۰واحد مسکن مددجویی در دست اقدام است.

مدیرکل کمیته امداد مازندران در این دیدار پیگیری مشکلات محرومان و مشکل پرداخت جریمه ماده ۱۰۰ در ساختمان هشت واحدی رامسر را مطرح کرد و گفت: درتلاشیم تا این هشت واحد مسکن مددجویی از تخفیف ویژه در بحث ماده ۱۰۰ بهره‌مند شوند.

حجت الاسلام عالیشاه با اشاره به ساختمان ۱۴ واحدی شهرک نگین شهرستان نکا، گفت: مسکن و شهرسازی استان طی مزایده‌ای اقدام به فروش این ساختمان‌ها کرده است، کمیته امداد نیز طی ارسال نامه‌ای به استاندار اعلام آمادگی خود جهت خریداری این واحد‌ها را مطرح کرد.

او گفت: انتظار می‌رود با دستور استاندار مازندران و حذف تشریفات اداری این ساختمان‌ها در اختیار کمیته امداد استان قرار داده شود.
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
منصورمحمودی گهرویی
۱۵:۱۲ ۳۰ آذر ۱۴۰۰
شخصی هستم بیمارومستاجر و دارای دو فرزند که بعلت نداشتن پول پیش دریک خانه قدیمی که هیچ امکاناتی ندارد زندگی میکنیم خودم ازدوسالگی بی سرپرست ودرمرکز سازمان بهزیستی بزرگ شدم کسی را نداریم که زامن بشه نایک وام بگیریم توراخدابیایدازنزدیک برسی کنید ویک. کمک به مابکنید دوتابچه مدرسه ای دارم
آخرین اخبار